2014. július 10.

✌ Szövegmintás körmök / Newspaper nails ✌

Sziasztok ma egy érdekes DIY-al jöttem nektek ami az és sajátos kedvencem, és most megosztom veletek hogy hogyan tudjátok elkészíteni kb 5 perc alatt.


Hozzávalók:

- Gyógyszertári Alkohol (Spriritus Slaicylatus)
- Egy kis tároló edényke amibe belefér egy kicsi az alkoholból
- Fehér, vagy régi papír színű körömlakk
- Fedőlakk
- Újságból vagy könyvből kitépett szöveg




Először is fesd ki a körmeid a fehér vagy neked tetsző körömlakkal.



Ezután vágd fel kb 4x4 -es darabokra.



Önts ki egy kis mennyiséget a tárolóba.



Áztasd a körmöd úgy 2-3 másodpercig



Ezután tedd rá a papírt. A szöveges oldala legyen alul. És nyomkodd. 4-6 másodpercig.


Vedd le óvatosan és fesd át átlátszó fedőlakkal.
KÉSZ IS!






9 megjegyzés:

  1. Újságból vagy könyvből kitépett szöveg? XDD a helyesírásodon és a fogalmazásodon látszik is, hogy könyvből szoktál kitépkedni lapokat^^ :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg taknyos kígyókat tenyésztek a kertemben :D há' most miért, van pénz, költeni kell.

      Törlés
  2. ezek jók :) mindig is akartam tudni, hogy hogyan készülnek, csak lusta voltam utánajárni :D nem vagyok egy nagy körmös kisasszony, de ezt majd valamikor kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa! :) Egy kis meglepit hoztam, kattints a linkre:
    http://the-original-style-blog.blogspot.hu/2014/07/dij-kituntettek.html
    További szép napot!:D

    VálaszTörlés