2014. augusztus 29.

Vissza a suliba #1 DIY

Sziasztok!
Ma elindítom a Vissza a suliba sorozatomat amiben leszek DIY-ok, smink tippek és egyéb érdekességek amik hasznosak lehetnek a suliban.
Az első amit én mér nagyon régen csináltam talán harmadikba az egy háromszögletű órarend amire rákerestem a neten de nem találtam sablont se semmi információt róla ezért készítettem kisebb nehézségekkel egy új sablont.



Hozzávalók:


  • Kemény papír lehetőleg famentes
  • Vonalzó
  • Radír
  • Színes tollak,ceruzák
  • Ragasztó
  • Egy grafitcerka









Nos ez lenne itt a sablon igazából próbáltam úgy lefotózni hogy azért ti is le tudjátok majd másolni.Hogy tudjátok mihez hasonlítani a sablon kb tenyér méretű.De csinálhatjátok saját méret alapján.



Először is rajzold körbe a sablont a lapon.

Utána vágd ki.
Ez után a háromszög csúcsaiba írd a napokat alá pedig a tantárgyakat. Ezután ragaszd össze.
És értelem szerűen úgy ragaszd  hogy egy piramis (nem egészen pirarmis) forma jöjjön ki:))







És kész is!
Ha van valami kérdésetek nyugodtan kommentbe feltehetitek vagy e-mail.ben


6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Remélem értelmesen magyaráztam el a készítését:)Ha megcsináltad majd küldj képet!!

      Törlés
  2. Hú ez nagyon jó ötlet! Megcsinálom (amint megkapjuk az órarendet)

    VálaszTörlés
  3. Ez marha jó😱😍 tuti megcsinálom! Köszi az öteletet!😘

    VálaszTörlés