2014. augusztus 22.

*Dresslink.com rendelés*

Sziasztok!Nos azt hiszem még a hónap elején rendeltem a Dresslink.com nevű oldalról.És szerencsére 2 hét után meg is jött a csomag.Őszintén szólva nem csalódtam az oldalba.

Ennek az oldalnak az előnyei:
- Olcsó
- Néhány termékre ingyenes a kiszállítás
- És nekem legalább is hamar megjött a rendelésem.

Nos nem is húzom a szót, megrendeltem a suli táskámat.Nagyon nagyon nagyon tetszik.Egy problémám van vele hogy a képen az a bőr rész sötétebb volt, nekem kicsit narancs sárga vagy okker sárga és ez egy kicsit zavart.De ez az egy ami bökte a szemem. A táska csak 4.53 dollár (kb 1100 ft)ami szerintem nagyon olcsó. Mert például a Romwe.com -on elég drága cuccok vannak.A táskába meglepően sok dolog fér bele és egy rendes hátizsák mérete van. A strapa bíróságáról még nem tudok véleményt mondani mert még nem használtam.



Mielőtt még azt hinnétek hogy a netes rendelés veszélyes meg többet veszek le a bankszámládról  mint kéne.Ilyen nincs legalább is az ilyen oldalakon nincs.Ahol ki van rakva a Norton Secured kis kép vagy mi az az azt jelenti hogy ellenőrzött oldal szóval biztonságos.

   Aki meg szeretné rendelni ezt a táskát az ITT meg tudja.





  A rendelés menete:

Előszőr is regisztrálnod kell az oldalra e
gy olyan e-mail-el amit használsz mert fognak küldeni üzenetet.
Az után válaszd ki a terméket ami meg akarsz venni és kattints az Add to chart gombra.
Aztán a Shopping chart-ra.
És végül  ha meg akarod rendelni akkor a Check out vagy ha Pay Pal-al fizetsz akkor a Check out with Pay Pal-ra.
És ezután már csak annyi a dolgod hogy beírd a címed, a bank kártya azonosítód.De ezt én is szülői segítséggel csináltam,mert azért én se tudhatok mindent.
Szóval mindenképp kérd meg az egyik szülődet.




És ha megrendelted kapni fogsz egy e-mail-t hogy feladták a csomagot.
Remélem tudtam segíteni:)




4 megjegyzés:

  1. Én is mostanában gondolkozom rendelésen, mert tényleg nagyon olcsó dolgok vannak legalábbis a többi rendelős oldalhoz képest.. csak félek a ruhák valódi minőségétől, meg a szállítás is elég drága.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen és én imádom az oldalt.Ruhákat még nem rendeltem mert nem mertem de ha olcsó akkor valószínűleg nem egy Chanel minőségű ruhát kapunk az biztos:)Vannak olyan termékek amikre ingyenes a kiszállítás és vannak köztük jó cuccok is :))

      Törlés
  2. Nekem az lenne a kérdésem, hogy ha pl itt több mindent rendelek, akkor egy csomagba jön el minden? :) Mármint, hogy nem külön mint az Aliexpressen?
    Remélem érted mire gondolok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)) Bocsi a késői válaszért, az Aliexpresszen nekem külün-külön jöttek meg a dolgok amiket rendeltem de viszont a Dresslinken egy csomagban kaptam meg:))

      Törlés