2014. augusztus 11.

* Hajnövesztő pakolás *

Sziasztoook!Már régen keresgetek nagyon jó haj növesztő szereteket,amikor rátaláltam a természetes csodaszerre.Már kb 3 hónapja használom és az eredmény nagyszerű.Most bemutatom nektek az én haj növesztő pakolásomat.

Hozzávalók:

- ricinus olaj
- 2 tojás
- haj festő ecset









A ricinusolajról annyit hogy gyógyszer tárban lehet megvenni.Ha van ilyen üveged akkor csak 200 ft -ot kérnek érte,mert amikor először vettem akkor 500 ft-ot kértek mert az üveg és a kupak is pénzbe került.









Nos akkor kezdjük azzal  hogy kell egy tál ami olyan közepes méretű vagy egy kicsit kisebb.Attól függ hogy mennyi ricinusolajat használsz. Nekem mell alattig ér a hajam szóval nem olyan rövid.A gyógyszer tárba mindig 1 dl kérek és az elég nekem 2 használatra mert csak a felét használom fel



Szóval öntsük bele a tálba a 1/2 dl ricinusolajat.




Ezután kelleni fog a 2 tójás, de csak a sárgája, a fehérjét tedd át egy másik pohárba.


Na igen beletettem a 2 tojás sárgáját.Most jól össze kell keverni.


És kész is van a csoda pakolás.
Már csak a felkenés következik, de nem mindegy hogy hogyan kened fel!
Először a haj tövekre kell kenni, mintha festenéd a hajad.Utána meg ami megmarad azt pedig a haj végeidre.Nekem nagyon sokat segített a töredezett haj végeimen főleg a tojás hatása látszott.
Miután felkented minden hova menj aludni (ha este kented fel).Ha pedig délelőtt kened fel akkor várj 3-4 órát a biztos hatásért.És utána mosd le és moss hajat ahogy szoktál.
És kész is!:)




10 megjegyzés:

  1. Húú, ezt kipróbálom, mert növesztem a hajam, meg mostanában elkezdett ritkulni :// nagyon köszi a bejegyzést! :))

    VálaszTörlés
  2. És ha gondolom te kipróbáltad mennyit nőtt a hajad és mennyi idő alatt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kipróbáltam hanem használtam 3 hónapon keresztül.Kb 3 hónap alatt úgy 12 cm-t nőtt.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nem mert ez az amelyik megnöveszti:)

      Törlés
  4. Hát jó, de ha valakinek csak töredezett a haja és azon akar segíteni, egyszerűbb ha vesz egy hajbalzsamot :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fuuu.Most mit kell keverni?Ez csak egy opció nem muszáj csak ezt de ezt mindenki tudja.

      Törlés