2014. augusztus 16.

* Két féle 5 perces mikrós sütemény *

Sziasztook!Ma egy nagyon egyszerű bögrés sütit mutatok be nektek amit még Anyukámtól tanultam.

Hozzávalók:

  • 1 tojás
  • 3 evő kanál olaj (napraforgó vagy olíva is jó)
  • 4 evő kanál liszt
  • 4 evő kanál porcukor
  • 3 evő kanál tej

A csokishoz :

  • csokoládé darabok

A gyümölcsöshez:

  • őszibarack, de elkészíthető almával vagy bármilyen gyümölccsel amit ti szerettek.
(Sajnos egy kis gond volt a géppel(kamera) úgyhogy lesznek kicsit homályos képek, nem tudom mi ütött fényképezőbe)

Szóval először is kelleni fog egy bögre az az kettő mert én most 2 félét készítek de mindegy is.

Szóval kell egy közepes vagy nagy méretű bögre amibe először jöhet a 4 evőkanál liszt és így tovább.

És a tejet is add hozzá.

Ez után..

És tedd a mikróba 3 percre.Ne ijedj meg ha felfúvódik!


Jó étvágyat!

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Azt véletlenül kihagyatam de mindejárt kijavítom.Köszi hogy szoltál.

      Törlés
  2. húú nyami :P holnap ki is próbálom :)) amit felhasználtál csokit, az egyik kedvencem :D nekem pont jó, mert imádom a csokit, szeretek nassolni, de lusta vagyok sütni, szval csak hozzávalókat kéne beszerezni :)) köszi a bejegyzést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nagyon egyszerű recept úgyhogy bármikor el lehet készíteni:)Nincsmit

      Törlés
  3. mekkora az esélye annak, hogy felrobban? :DD nem szeretném takarítani a mikrót xDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi én már 20x -or csináltam és még egyszer se robbant fel:DD

      Törlés
  4. ha az ember követi a receptet, és nem felejti ki a tojást (tudom, nagyon profi vagyok xDDD) akkor nagyon finom! :))

    VálaszTörlés