2014. augusztus 30.

Vissza a suliba #2 DIY

Sziasztok!
Sokat gondolkodtam hogy mi legyen a Vissza a suliba második része.Épp a reggelimet fogyasztottam (müzli)mikor ránéztem a müzlis dobozra ami eddig kibökte a szemem.Elkezdtem gondolkodni és eszembe jutott.Füzettartó/Dosszié!És ez a  DIY miért is olyan jó?Hát azért mert mer nagyrészt újrahasznosítjuk a dolgokat.
Most be is mutatom hogy én hogy csináltam meg!:)

Hozzávalók:



  • Müzlis doboz
  • Olló
  • Filc tollak/színes ceruzák
  • Ragasztó(lehetőleg akinek van technokol!saját tapasztalat)
  • 3 nyomtató papír(a sima vékony fehér papír)
  • És aki akar használni mintás origami papírok.
Először csak a dobozra lesz szükség.
Először az előlapján húzok egy tetszőleges ferde vonalat.Utána az oldalán is de ott már egyeneset húzok.
Vágd ki a vonal mentén.
Ezután már csak annyi a dolgod hogy hogy kidíszíted.

Mérd rá a lapokat a dobozra és a szerint vágd le a papír felesleges részeit.
Remélem tetszett nektek ez a kis egyszerű D.I.Y amit bármikor el tudtok készíteni ha otthon egy müzlisdoboz.


Ha valami kérdésetek van nyugodtan kommenteljetek:)
Ti hogy készítitek el?

4 megjegyzés:

  1. Én már rengeteg helyen láttam ezt az ötlet, szóval lehetnél egy kicsit eredetiben. Külföldi youtubosok is megcsinálták már rengetegszer... Találj ki te dolgokat. De ez csak egy jó tanács.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Termékmegjelenítés befigyel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi nem támogat a cerbona hungary :DDD

      Törlés