2014. szeptember 14.

*Az első gél lakk*

Sziasztok!
Először is szeretném megköszönni hogy már 62-en követitek a blogom, nagyon szépen köszönöm hogy vagytok nekem!Ne feledjétek még meghálálom!De az meglepetés lesz!
Sokat gondolkodtam hogy egyszer gél lakkot kérek majd a körmömre.Most összejött hiszen a barátnőm felajánlotta hogy megcsinálja.


Imádom a színét és a mintát is.Mindenkinek ajánlom a gél lakkot mert nagyon tartós hiszen nem jön le sehogy csak ha lereszeled vagy tipoldóval lemosod.





Nektek melyik a kedvenc színetek amelyet a körmötökön is szívesen viselnétek?

6 megjegyzés:

  1. Wáó, ez tényleg nagyon jól néz ki! Alapjában véve nem kedvelem a rózsaszínt, de ez még nekem is tetszik, főleg a kereszttel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh Köszönöm szépen!Eredetileg kicsit barackos a szín csak a gép nem adta át :)

      Törlés
  2. ez nagyon jól néz ki! :D bár én tuti nem bírnám ki, még a sima körömlakkot sem bírom három óránál tovább :D

    VálaszTörlés
  3. Na ez az hogy mindenkinek ez a gél lakk van.. Én is akartam de rágom a körmöm..És ha azt is lerágnám? Na hadjuk! :D Ez nagyon jól néz ki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az nem tudnád lerágni:DD

      Törlés