2014. szeptember 8.

_Őszi Tag_

Sziasztok!    

Hát igen elkezdődött az iskola és tudom nem mindenki örül neki de én őszintén szólva már untam a nyári szünet utolsó napjait.Remélem nektek is tartalmasan telt mert nekem nagyon tartalmas volt.Szerintem eddigi legtartalmasabb nyaram volt.Vagy inkább évem.
Nos még bármi megtörténhet úgyhogy nem is kiabálom el.Most egy Tag-el jöttem nektek.Bevallom még soha nem csináltam , mindegy. Ezt a Tag-et Sarah-nál láttam ő pedig egy másik bloggernél úgyhogy remélem nem bánják ha én is megcsinálom.


1. Milyen ízesítésű a kedvenc teád ?
A leges leg az licsi ízesítésű a Dallimayr-tól.Minenkinek ajánlom.

2. Szereted a sütőtököt ?
Nagyon szeretem.Szeretem sütve, leves formában is úgyhogy az is kedvenc.

3. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be ?
Meghívnak?Én szoktam rendezni.Eddig is beöltözős volt de nem az a nagyon merész.Inkább csak egy kis arcfesték.Mondjuk ha meghívnának akkor az Adam's family-ből a Wendy.Gyermekkorom kedvenc karaktere.
4. Kedvenc dolgod az őszben ?
Szeretem az eső illatát.De azt nem ha esik.Szeretek lehullott fa leveleken ugrálni.

5. Ilyenkor jobb szereted a meleg színeket használni sminkeléskor?
Nem szoktam használni szemhéj púdert,csak pezsgő szint max.

6. Mivel töltődsz fel ilyenkor ?
Egy pohár forró tea mindent helyre tesz.

7. Kedvenc őszi kiegészítőd ?
Egy vékonyabb csizma,körsál.

8. Nagy meleg pulcsi vagy vászonkabát utcára ?
Vászonkabát!

9. Kedvenc ősszel induló sorozat ?
Most igazából nem vagyok képbe a tv műsorokkal, vagyis azokkal nem amik most indulnak.Én inkább úgy mondanám hogy a kedvenc ősszel megnézett sorozat?Akkor a MMFD (My mad fat diary).

10. Sima sál vagy gyűrű/cső sál ?
Attól függ mit mihez.De általában cső sálat szoktam hordani.

11. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz ?
Hát ma például úgy sütött a nap hogy majdnem megvakultam.Megbántam hogy nem vittem el.:D

12. Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz ?
1.Suli 
2.Sárguló fa levelek
3.Szőlő

13. Kedvenc őszi tevékenység ?
Levél gereblyézés.Nem ám :D A nagyobb leveleket felveszem e földről, belerakom egy könyvbe és ha jól kipréselődik akkor remek dekoráció válik belőle.

14. Kedvenc zene amit ilyenkor hallgatsz ?
Mindig ami épp aktuális.Bár egyik nap megnéztem hogy Twitter-en tavaly ilyenkor milyen zenéket hallgattam. Veszélyes :D

15. Kedvenc illat ősszel ?
Az eső illata.Awww :D
Nos ennyi lett volna én élveztem,remélem tetszett.
Nektek melyik a kedvenc sorozatotok?
Addig is ha valami kérdésetek van nyugodtan tegyétek fel ASK.FM -en :)

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó poszt lett!:) Igazából nekem olyan nagyon-nagyon kedvenc sorozatom nincsen. Inkább film fan vagyok.:D Viszont amit szívesen nézek az a Vámpírnaplók sorozat.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Élveztem is :)Az tök jó !

      Törlés
  2. Most már többet tudok rólad!Még TAG-et !! Amugy nekem a kínos meg talán a vámpírnaplók a kedvencem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)))Lesz még elég.A kínost én is szeretem:)

      Törlés
  3. Jó poszt lett!:) Nekem a kedvencem a Gossip Girl meg a Kínos, de más sorozatokat is akarok majd nézni, és lehet hogy azok is a kedvenceim lesznek!:)

    VálaszTörlés
  4. Csinálj még ilyen Tag-eket :D Amúgy kedvenc sorozataim : Revenge, Pretty Little Liars, Once Upon A Time

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben szerintem jövő héten megcsinálok egy újat!:))Azokat én is szeretem

      Törlés
  5. Szia! Nagyon jó ez a Tag! Csinálj még ilyeneket! Amúgy én a Cobra 11-et és a Dr. Csontot szeretem. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia köszi szerintem is :))Azok tök jók! de én inkább doktor csont:D

      Törlés
  6. Szia! Utánaolvastam a My mad fat diary-nek, és belenéztem, nagyon tetszik! Köszi érte, nélküled nem találtam volna meg! <3 Nekem az Agymenők, Simpson család és a Trónok harca a favorit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen!Én is imádom:))Jajj nagyon szívesen!

      Törlés