2014. október 19.

Általános hajápolás - Hajápolási etikett



 Sziasztok!

Először is szeretnék bocsánatot kérni hogy egy hétig nem volt bejegyzés csak annyit kellett tanulnom ebben az egy hétben hogy az valami szörnyű.

Nos azon gondolkodtam hogy kéne egy általános hajápolással kapcsolatos poszt ami bármikor hasznos lenne hiszen sokan nem tudják a helyes módját a dolgoknak és én is sok ideig tévedésekbe éltem.Kicsit utánaolvastam a dolgoknak hogy mit csinálj és mit soha! De vajon a sztároknak hogy ilyen sima fényes és selymes a hajuk? Nos azt én sem tudom de tudok rá néhány tippet.
Most ezeket foglalom össze egy bejegyzésben.



A fésülés

Én nekem sok ideig fogalmam sem volt hogy különböző haj típusokhoz  kölünböző fésű illik.
Mindenki figyeljen hogy fésülni is úgy fésüld hogy alulról kezd és fokozatosan menj felfelé és úgy fésüld. Persze ha nem akarod hogy a vége olyan legyen mint egy seprű.Mert igen ez is egy tapasztalat.
A legjobb fésű amit mindenkinek ajánlok minden hajtípusra az a Tangle Teezer.
Tényleg nagyon jó.Még egy afroamerikai szörnyen göndör haját is kifésüli.
1.Nem tépi a hajad.
2. Kézre álló.
3. Még egy néger kócos göndör haját is kifésüli tépés nélkül.

Az ára elég borsos de szerintem megéri : 3000 - 4000 Ft

Én mondjuk haj szárításhoz nem ajánlom mer a műanyag megolvad és eltorzulnak a kis pöckök.

A mosás

Na itt kezdődnek a problémák.Néhányan arra a helyzetbe esnek hogy mindennap mosnak hajat.Mert hogy akkor simább, frissebb, és nem zsíros.No itt kezdődnek a problémák.Ha mindennap megmosod egyre zsírosabb lesz.És akkor a végén ott fogunk kikötni hogy 1 nap kétszer mosol hajat.
Erre nagyon kell vigyázni.Akinek hosszú  haja vagy ami kb mell alatt végződik annak 1 héten elég egyszer vagy esetleg kétszer.Mondjuk vasárnap és szerdán.
Akinek közepes méretű az a váll alattig ér a haja annak is 1 héten kétszer épp elég.
Akinek pedig rövid fiús vagy bubi az akár háromszor is moshatja egy héten.
Használj olyan haj sampont és haj balzsamot ami a te hajadhoz illik.



A formázás

Nos igen ennek is különböző módja van.Van az amikor még félvizesen formázod hő nélkül.Az az pl befonod és úgy alszol el és reggelre gyönyörű fürtjeid lesznek.
És van az amikor hővel formázod.Hát igen itt szoktak gondok lenni.Még mielőtt elkezdenéd a vasalást, göndörítést stb. használj hővédőt.
A legjobb amit Hajnalka is ajánl az a Got2be hővédő spréje.
Az ára olyan 1000 - 1300 Ft körül van de ez bolt függő.




Ha megvan a hővédő akkor jöhet a formázó.Mindenképp egy olyan hajvasalót vagy egyéb formázót válassz ami nem 1000 Ft volt.Ez most nem úgy értem hogy a legdrágábbat vedd meg hanem hogy ami ebben a profi azt vedd meg.Megéri  ha egy Babyliss-et veszel ami hagy részbe hajformázókat forgalmaz és abban a profi mint egy teszkósat ami nem nagyon fog használni (tapasztalat).
A Babyliss hajformázói olyan 5000 - 15000 Ft között mozognak.De ami már olyan 15.000 az már nagyon profi.

Persze van olyan hajvasaló ami ápolja a hajad.Na igen ez biztos nem hiszed el de igaz!
A L'oreal és a Rowenta szalon kifejlesztett egy olyan hajvasaló készletet ami ápolja a hajad.
Itt többet olvashatsz róla.

Ápolás

Különböző pakolásokkal olajakkal segíthetsz a hajadon ha nagyon száraz vagy megviselt.Itt van néhány sampon száraz hajra ami helyre hozza.
És ha növeszteni szeretnéd akkor Itt van egy szuper recept ami nekem nagyon be vállt.
A legjobb hajápolók azok természetesek.
Azza is ápolod ha odafigyelsz rá!


Barátnőm új blogja nézzetek be: http://thehardcorestory.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése