2014. október 5.

DIY: Festés fatörzsre




Sziasztook!
Ma egy érdekes DIY-al jöttem nektek hiszen kaptam néhány fatörzset.Oké ez furán hangzott.:D Nos kaptam 3-at én most megmutatom nektek hogy mit csináltam az egyikből.

Ha nektek van valami ötletetek hogy a többiből mit lehet csinálni nyugodtan írjátok le kommentbe és akié megtetszik azt megcsinálom és megjelenítem a bejegyzésbe.

Nos kezdjünk is bele!

Kelleni fog:

  • Fehér akril festék/tempera
  • Ecset
  • Vízfesték/Akril festék/Tempera
  • És ugye a fatörzs

Először is a fehér akril festékre lesz szükség amivel lealapozzuk a fát hogy szépen fogjon rá a színes festék.


Ha ez kész akkor várjuk meg amíg megszárad.Addig is keress egy neked tetsző képet vagy valamit amit szívesen ráfestesz.Én egy baglyot választottam.


Rajzold rá halványan majd fesd ki amilyen festéket választottál és kész is.
 Én amikor már megszáradt egy kis dekopage ragasztóval bekentem hogy ha víz éri ne folyjon el az egész.

Ezt el lehet helyezni akár falra díszként, vagy fára rátenni mert tök jól fog kinézni.Pláne ha még be is kentük a dekopage ragasztóval akkor szerintem megáll egy ideig az esőben is.

Kész is!

Ha nektek van valami ötletetek hogy a többiből mit lehet csinálni nyugodtan írjátok le kommentbe és akié megtetszik azt megcsinálom és megjelenítem a bejegyzésbe.



2 megjegyzés: