2014. október 29.

DIY: Őszi égősor - Dobd fel a falad

Sziasztok!

Nagyon köszönöm a sok feliratkozót és az egy leiratkozót!Nyilván nem tudom hogy miért iratkoztott le valaki ha egyszer tetszett neki a blogom:)Imádlak titeket!És remélem továbbra is fogjátok olvasni a blogom:)
Még mindig tart az ősz én pedig meguntam a szobám egyik üres falát.Tettem rá egy égősort de így sem volt az igazi.Aztán elgondolkodtam hogy mit kéne rá tenni.
Ha ősz van akkor nyilván faágakat és faleveleket.
Yepp!El is mentem gyűjteni.Végül is kicsit se néztek hülyének az utcán hogy leveleket szedegetek a földről.










További szép őszt mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szögre akasztottad rá vagy valami más megoldást találtál ki? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen szögre és helyenként oda cellukszoztam hogy biztosan megtartsa.Bár a cellukszot nem ajánlom tapétára:)

      Törlés
  2. Szia:) Jó kis poszt lett ez is csak, mint a többi. teljesen igazad van, ezekben a hideg időkben szükség van egy kis melegségre a szobában.:))

    VálaszTörlés
  3. Nem találtam chatet....
    Egy kis apróság vár a blogomon, a remek és kreatív ötleteidért :D
    http://szuksegszobaja.blogspot.hu/2014/10/dij-1.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Chat?Nem tettem ki chatet:) Köszönöm szépen:)

      Törlés