2014. október 21.

Halloween TAG

Sziasztok!

Ma találtam egy szuper halloween-i TAG-et egy amerikai oldalon.Lefordítottam.Gondoltam megcsinálom mivel tök érdekes kérdések vannak benne.Ezt a TAG-et ajánlom Styleriginal-nak és Sarah-nak:)
Csak 11 kérdésből áll.Remélem tetszeni fog és ti is elkészítitek.



1. Melyik a kedvenc halloween-i filmed?

Huuha hát ha halloweeni akkor az Adams Family.

2. Egy 1-10 -es skálán mennyire élvezed a halloweent?

11 :D

3. Melyik a legkedvesebb halloween-i emléked?

Huu hát amikor elmentünk cukrot gyűjteni 2 éve és kaptunk egy csomót.Nem fért bele a táskánkba.:D

4. Mindig is szeretted a halloween-t?

Igen!

5. Hogyan hangolódsz a halloweenra?

Feldíszítem a szobám.Szellemes sütit sütök és boszorkány ujjakat. Nézek pár halloweeni filmet.

6.Melyik a kedvenc halloween-i dekorációd?

A töklámpás.Minden évben én faragom.

7. Melyik a kedvenc halloweem-i édességed?

Minden ami édesség.!!

8. Melyik a kedvenc halloween-i/őszi illatod?

A sütőtök illata.

9. Vámpírok vagy Zombik?

Vámpírok.:D

10. Mik a te furcsa félelmeid?

Hát igazából nem szoktam sok mindentől megijedni csak ha hírtelen történik.Például ha becsapódik az ajtó.


11. Hiszel a szellemekben?


Persze!






Nos ennyi lett volna.Én mindenkinek ajánlom ezt a TAG-et.Remélem ti is elkészítitek.


Ti szeretitek a Halloweent?Ha igen miért?És ha nem akkor miért nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése