2014. október 27.

Halloweeni Boszorkány Ujjak - Süti

Sziasztok!


Már csak 4 nap és Halloween!Remélem ti is izgultok mert én nagyon.Ti is élvezitek az őszi szünetet?Mondjuk ki nem.A tanárok szerintem már elmentek a Bahamákra erre a másfél hétre:D
Ma egy nagyon finom sütit hoztam amivel már 3 éve várom a vendégeim a Halloween partyra.
Nagyon vicces és egyben süti.Na jó ez értelmes volt.Szóval aki majd nem fog érteni semmit az majd kommenteljen.De ne csak akkor ám!



Íme a végeredmény.Mondjuk én minden éveben máshogy csinálom.Valamikor színesebb valamikor nude körömlakk van rajta (nyugalom az csak mandula).

Hozzávalók:

  • 30 dkg finomliszt
  • 20 dkg vaj/margarin
  • 20 dkg darált dió vagy dejó
  • 10 dkg cukor
  • 1 egész tojás
  • 1 tojássárgája
Díszítéshez:
  • 1 tojássárgája
  • hámozott egész mandula vagy mandula pehely
  • esetleg ételfesték


Elkészítés:

1.Egy mély tálba szitáljuk bele a lisztet,szórjuk rá a margarint a darált diót, a cukrot, az egész tojást és a tojássárgáját.



2.Jól gyúrjuk össze a keveréket és formáljuk egy nagy cipóvá.
Ha ez megvan akkor csomagoljuk celofánba és tegyük a hűtőbe 15 percre.



3.Ha kivettük a hűtőből akkor nyújtsuk kb 1 ujjnyi vastagra és kb 10 cm es darabokat vágjuk le belőle.Ebből lesz az ujja.Formázzuk olyanra mint egy emberi ujj.Legyen kicsit bütykösebb mint egy boszorkányé. Kenjük le a tojásfehérjével ez után tegyük a végére az egész mandulát vagy a mandula pihét hiszen az lesz a körme.


4.Tegyük sütőpapírra és tegyük be 180°C -ra a sütőbe.15 perc alatt megsütjük.


És kész is!


Remélem ti is elkészítitek!

Legyen szép napotok!

10 megjegyzés:

  1. Ezek után 100,hogy megcsinálom!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a recept!!Szerintem én is megcsinálom! Egyébként nagyon kreatív vagy!<3333333

    VálaszTörlés
  3. Szia, mivel tudjuk helyettesíteni a mandulát? Előre is köszi.
    Szerintem is nagyon jó a recept, és tök kreatív, erre nem is gondoltam:)
    xNóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. + rengeteg dióféle, pisztácia

      Törlés
    2. Egész pisztáciával, vagy ha az sincs akkror marcipánból formázz köröm alakot.Én is így csináltam egyszer:)

      Törlés
  4. Szuper recept, lehet, hogy én is elkészítem! :D

    VálaszTörlés