2014. október 2.

Hello Október!


Sziasztok!


Huuha, gyorsan elszállt ez a szeptember.Nem is gondolja az ember hogy máris ősz van.
Emlékszem mikor nyáron elkezdtem a blogom és akkor még nem is vettem annyira komolyan ez a blogolást mint most.Régen még csak álmodoztam hogy majd egyszer csinálok egy blogot. De sosem vettem rá magam.Ugye jött a nyár jó gyorsan és már nagyon untam magam.Ekkor pattant ki a fejemből a blog ötlet.
Örülök hogy megcsináltam hiszen új lehetőségek nyíltak meg előttem.

Nos térjünk is rá az októberre.Nekem az októberről a lehulló fa levelek,a halloween és a sütőtök (a hosszúkás) minden mennyiségében és fogyasztásában jut eszembe.Szerintem nektek is ugyan ezek. Én itt a blogon ebben a hónapban a halloweenre és a sütőtökökre fogom helyezni a hangsúlyt, szerintem ezt ti is észre fogjátok venni.:)Erre a hónapra annyi ötletem van hogy ezt el nem hiszitek!De majd úgyis meglátjátok.

Szerintem nagyon csodás dolog az ősz.Sőt az is csodás hogy vannak évszakok. Hiszen egyszer úgyis megunjuk a nyarat.Vagy a többi évszakok.A tavasz a nyár előkészítője, az ősz pedig a télé.Na jó ezt szerintem ti is tudtátok. :D

Nektek melyik a kedvenc hónapotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése