2014. október 2.

*Újabb Díj*

Sziasztook! 

Nem elég hogy megvan a 10.000 oldal megtekintés és a 70 feliratkozó de még egy díjat is kaptam a napokban. Nagyon szépen köszönöm nektek!Tényleg!
Először is akkor szeretném megköszönni a díjat Ninának.Nem is gondoltam hogy nézi a blogomat:)
Szóval először is 11 random tényt kell összeszednem magamról.Utána pedig 11 kérdésre kell válaszolnom halálosan őszintén:))



- Utálom a cigi szagát,egyszerűen hányingerem lesz ha megérzem.

- Imádom ha be van borulva az ég és tiszta fekete.(Nyugi emberek nem vagyok depis)

- Imádok tumblr-z-ni.

- Néha (elég gyakran) elkezdek magamba röhögni (vagyis a többiek ez látják,de igazából valami nagyon viccesre gondolok)

- Nyáron nagyon szőke akartam lenni..:D

- Néha csak bekapcsolom a tv-t és elkezdem nézni a NatGeot-t

- Imádok fotózni.

- Utálom ha valaki azt mondja a tumblr-re hogy tumbli.A szőr is feláll a hátamon.

- Szerintem én előző életembe egy néger nő voltam. Nem tudom de  valahogy tisztára úgy érzem.

- Nagyon szeretem a négerek temperamentumát.Például Jerry ő is nagyon vicces.

- Szeretem a letisztult vonalakat,ruhákban is meg úgy minden hogyan.

És most pedig jöjjön a 11 kérdés.

1. Kedvenc zeneszám?

Huuha nehéz lesz mert mostanában nagyon sok mindent hallgatok. A tumblr-n van a Top 5 az tuti.




2. Felnőtt korodban Magyarországon vagy külföldön élnél szívesebben?

Nagyon nagyon nem szeretnék itthon Mao.-n lenni felnőtt koromban se. Külföldön sokkal jobbak a viszonyok.Pl:Németországra gondolok.

3. Közösségi vagy visszahúzódó típus vagy?

Én mindenképp közösség.Bárkivel leállnék az utcán beszélgetni minden kötöttség nélkül.Pl: Tegnap a buszon hazafelé egy lánynak ugyanolyan volt a karkötője mint nekem:D És meg is mutattam neki.Szóval aki valahol meglát legyen az bármilyen távolság nyugodtan ordítson oda hogy "Lalaaa!".

4.  Mi leszel ha nagy leszel?

Felnőtt:D Tudom mindenkinek ez a válasza az ilyen kérdésekre.Na jó most elárulom és mindenki figyeljen!Valahol Olaszba a divat szakmába.Vagy fotós vagy pedig tervezőként.Szerencsére most tanulom az olasz-t úgyhogy nem lesz majd nehéz.Egyébként is mások szerint állítólag nekem olasz temperamentumom van.Én sem tudtam róla.Mellesleg elég nagy a szám.

5. Kedvenc tantárgy?

A ❤földrajz és az angol ❤.

6. Elégedett vagy a mostani iskoláddal?

Még csak most kezdtem itt:D Egyébként igen. Leszámítva hogy ez a legnagyobb a városba.Múlthéten eltévedtem.:D

7. Szeretsz zenét hallgatni? Milyen műfajokat?

Igen, nagyon szeretek.Mondjuk ki nem szeret?Hát nem tudom pontosan a műfaj nevét de ez az amerikai rapp és pop egybe.Várj linkelek.https://www.youtube.com/watch?v=ExVtrghW5Y4 

8. Szereted, elfogadod vagy nem kedveled magad?

Szeretni nem szeretem magam, nem vagyok egoista de már kezdem magam elfogadni.
9. Jó barátnak tartod magad? 

Hát nem tudom,igen mert eddig azt vettem észre:)

10.  Kedvenc sminktermék? 

Huuu ez nehéz lesz. Talán a Maybellinek a BB krémje.Attól korán reggel nem lesz hulla színű a fejem.
11. Mi a kedvenc ruhadarabod?

Télen a jó meleg zoknik.És úgy alapba a "Meow" feliratos pólóm.

Nina kérdése:
Melyik a kedvenc filmed/könyved/zenéd és mit mutatott vagy tanított az életből/életről?

Huuuha egy kérdés??1:6 . Na szóval.Kedvenc filmem? Szeretem a bulis filmeket pl:Project x, meg rossz szomszédság.De ami a legjobban szeretek azok a  komédiák az az vígjátékok.Azok közül a Gagyi mami volt a kedvencem aztán , a családi üzelmek és az ilyenek.Könyv? Huu talán az Opál.Zene pedig feljebb van.Hát ha így vesszük akkor én elég komolytalan dolgokat nézek! De a csillagainkban a hiba...az sok mindenre!

Nos ennyi lett volna.Csak szólok hogy ez 1 napba telt:D Köszi Nina:)
És akik még szenvedhetnek azok: Styleriginal akit imádok aztán Panka aki a példaképem, Sophie az eszméletlen jó dizájért.Special Style , Sarah imádlak! Ticket to Joyland!És Pillecukor akinél életmentő tippek vannak blog kapcsán.Én csak ennyit tudtam összeszedni remélem nem baj:)És még egyszer köszönöm a díjat!







4 megjegyzés:

  1. A példaképed? Itt helyben elolvadok! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj hát igen mert annyira szép vagy meg annyira jól fotózol meg a blogod is maga béke földje....Nagyon imádlak!

      Törlés
  2. http://sammy0harry0.blogspot.hu/p/dijjak.html Szia :) Meglepetés nálam ;)

    VálaszTörlés