2014. november 12.

100 Feliratkozó!! YEEEH!

Sziasztoooook!


(BOCSI ESZTI ❤️)

Igen igen igen! Nagyon boldog vagyok hogy immár 100-an olvassátok a blogomat.Igazából nem is gondoltam volna az elején az egész blogos témának hogy valaha is lesz 100 feliratkozóm.
Mielőtt még belekezdenék a hosszas mondanivalómba egy szívességet szeretnék kérni.

Kérlek nyomjatok egy like-ot JESSICA képére.Ő az osztálytársam és ebben az évben ő is indul a Ms.Gólyán.Nagyon meg fogunk köszönni minden innen érkező lájkot.

Ezt a bejegyzést igazából egy videó keretében szerettem volna elmondani de mivel az én kamerám már nem valami működő képes ezért inkább csak fényképezek vele.De amint megkapom/megveszem az új kamerám akkor fogok készíteni mindenképp egy videót amiben köszönetet mondok minden kedves olvasómnak.Persze nem leszek videós.Eszembe sem jutott.Csak ha épp lesz valami olyan téma amit (nekem legalább is) könnyebb lesz elmondani videóban elmondani akkor szívesen csinálok.

Gondolom már ti is gondolkodtatok hogy lesz-e nyereményjáték.Hát igen lesz lesz.De én inkább karácsony felé tervezem és még fogalmam sincsen hogy mik legyek a nyeremények.
Ha van valami ötletetek hogy mik legyenek a nyeremények akkor az írjátok meg kommentben.
Hogy azért mégse olyan dolog legyen ami senkit sem érdekel vagy amit senki sem szeret.

Huu mit is akartam még írni?Igen!
Gondolom ti is érzitek hogy nem úgy írok mint a többi blogger.Hát igen én nem vagyok az a komoly ember.Mármint szeretek bolondozni de ezt megint csak a videóban tudnám átadni nektek.De remélem nem bánjátok hogy néha elég érdekeseket írok.

Az elmúlt 1-1,5 hétben eléggé magam alatt voltam és bevallom élni sem volt kedvem nem hogy írni egy új bejegyzést, és én meg úgy mégsem szeretnék írni hogy nincs hozzá kedvem meg úgy semmi.Inkább írok egy happy hangulatú posztot mint egy totál unalmas és értelmetlen valamit.

Szerintem még az olvasóim nagy része nem tudta hogy én amikor megcsináltam a Wednesday Addams halloweeni sminket utána kicsit chatrouletteztem és hát igen eléggé érdekes visszajelzések és reakciók voltak amikor meglátták a kevésbé ijesztő de mégis beteg fejemet.Nos nézzük és lássuk a reakciókat.


Hát igen elég érdekes volt és néhányan nagyon megijedtek.


Na igen voltak elég érdekes fejek de a lényeg hogy jól szórakoztam magamon.Nos remélem továbbá is fogjátok olvasni a blogom és még többen leszünk majd.

••••••••••••••••••••••••­•­•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­•­•••••••••••••••••••••••••••­•­••
Ha van valami ötletetek hogy mik legyenek a nyeremények akkor az írjátok meg kommentben.
••••••••••••••••••••••••­•­•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­•­•••••••••••••••••••••••••••­•­••

8 megjegyzés:

  1. Ez a Chatroulette :"DDD Kész vagy te lááány... XD
    Egyébként gratulálok a feliratkozókhoz, megérdemled! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! Nagyon vicces volt :DDD Te is megérdemled! Nyugi már csak 5 ember kel!!:DD

      Törlés
  2. gratulálok! Chatroulettezni meg néha igen jó :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:) Igen! nagyokat szoktam röhögni :D

      Törlés
  3. Gratu!:$$ Hát legyenek a nyeremények pl: valami jó könyv és valami karácsonyi hangulatú dolog.Úgy is karácsonyra tervezed nem?:)))

    VálaszTörlés
  4. http://specistyle.blogspot.hu/2014/11/sajat-dij.html
    Meglepi a blogomon :)

    VálaszTörlés