2014. november 23.

DIY: Madáretető + madáreledel recept






Sziasztok!

Igen igen igen és végre DIY poszt.Sokat gondolkodtam hogy megcsináljam-e ezt a posztot mert annyira nem számít DIY-nak de azért mégis.Mert hát mi készítjük el.:D
Ezt egyébként szerintem mindenki el tudja készíteni.Akár egy 10 éves akár egy elfoglalt háziasszony vagy épp a nagyi.

Elnézést hogy mostanában nem vagyok annyira aktív mert mindig valami közbejön amikor el tudnám kezdeni de megígérem hogy bepótolom hiszen most hétvégén 3 poszthoz az anyagot is lefényképeztem.

Kelleni fog:

  • Nagy vagy kicsi pet palack
  • Madáreledel
  • Valami kötél, madzag.

Én ilyen madáreledelt választottam mert ebbe csak olajos magvak vannak és szerintem azt nagyon szerethetik ahogy elnézem.
De ha épp nincs kéznél ilyen akkor most segítek egy kicsit.
Megosztom veletek az én madár eledel receptemet amit imádnak.

Hozzávalók:

  • Aszalt gyümölcsök
  • Szárazabb kenyér
  • Magvak
  • Zabpehely
Ennek az elkészítése nagyon egyszerű mert csak össze kell vágni a hozzávalókat nagyon kicsi darabokra.A zabpelyhet nem szükséges mert az eleve apró.És ha az megvan akkor kész is.

Nos akkor nézzük a madáretetőt.


Ugye kelleni fog egy palack.Vágjatok vele egy lyukat de NAGYON ÓVATOSAN mert nekem is elvágta a kezem a palack.Ez után csinálhattok neki tetőt de ez elhagyható lépés.

Már csak az üveg nyakára kell kötni egy madzagot vagy damilt vagy bármit amivel majd felakasztod.
És már csak bele kell tenni a madáreledelt és más viheted is ki a kertbe.





Meg is kerestem a jó öreg fenyőt a kertben és fel is akasztottam egy stabilnak tűnő ágra.



És ennyi lett volna:)
Puszi
Laura:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése