2014. november 29.

Grincs körmök *---*

Sziasztok!

Remélem jól telik a hétvége és ne feledjétek holnap meg kell gyújtani az első gyertyát az adventi koszorún!

KÖZÉRDEKŰ KÖZLEMÉNY:Az elmúlt napokban észre vehettétek hogy a blgoról eltűntek a képek és a helyükön ilyen szürke tiltó tábla volt.Na igen ez az én bénaságom volt hiszen kitöröltem egy mappát amiben az összes kép benne volt ami itt fenn volt.Na ja és ugye eltűntek és nekem újra kellett csinálnom majdnem az egész blogot.

Meghoztam a legújabb körmös bejegyzést hiszen most november 29-én elmentem műkörmöshöz akiről jókat hallottam és hát miért nem menjek el.
Elmentem még korábban is érkeztem de mindegy is.
Beültem a székbe és válogattam a megannyi szín között.Az egy választás az egy bordós pirosas színre esett.Mellesleg imádom azt a színt.
Aztán ugye megkérdezte hogy kérek-e rá mintát.Na igen napokig gondolkodtam hogy mi legyen, míg végül a választásom a Grincsre esett.
Imádom a Grincset.Kiskorom egyik legkedveltebb figurája volt.Nos hát kicsit sem nézett hülyének a körmös de a szerencse az volt hogy ő is imádta.

Íme a végeredmény:








Bár még kicsit szokatlan ez a nagy köröm de akkor is imádom.*TOTAL CHRISTMAS FEELING*

Puszi:
Laura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése