2014. november 10.

Hogy javítsam meg az eltörött púdert?

Sziasztok!


Először is szeretnék elnézést kérni hogy ritkán rakok ki mostanában bejegyzést csak az az igazság ebben a 2 hétben eléggé magam alatt voltam, tudom ez nem kifogás és remélem hogy ezért nem haragszotok.Mindenkinek vannak rossz napjai.Nos nekem épp most volt egy pár de szerencsére már jól vagyok szóval itt a legújabb bejegyzés.


Nos biztos már veletek is történt az hogy leejted a púdert bármilyen is legyen és eltörik.Vagy ami nálam történ hogy az egyik része teljesen szétporladt ahogy leejtetem és nem tudtam velem mit kezdeni egy ideig mert nem volt időm megcsinálni az én titkos kis szeremmel.

Na jó nem titkos.
A jelszó: Alkohol.Nyugi nyugi nem arra az alkoholra gondolok hanem arra amit a gyógyszertárban tudtok beszerezni.Én egyébként sok mindenre használom de a fő célja az a fertőtlenítés.


Most már csak az van hátra hogy fogd meg az eltörött púdert és helyezd vízszintesbe.Lehetőleg ne fújjon a szél.:D
A lényeg hogy törd össze valami szerszámmal még jobban a törött részt és utána lapítsd le jól.



Ez után nincs más dolgod mint hogy öntsd rá az alkoholt hogy beterítse de ne ússzon benne.



És már nincs is semmi dolgod mint hogy hagyod egy ideig hogy elpárologjon az alkohol.És másnap már használhatod is.

Nos most ennyi lett volna.:) Holnap új bejegyzés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése