2014. november 30.

*Karácsonyi készülődés*: DIY: Adventi kalendárium

Sziasztok!

Remélem jól kipihentétek magatokat a hétvégén mert most hoztam egy szuper DIY-t ami nem olyan könnyű de nem is olyan nehéz.Na jó én mindig ezt mondom.:D De tényleg akinek jó a kézügyessége meg tudja csinálni, akinek nem az is csak nehezebben:D
Egyébként ha meg nem informálódtál róla most épp egy nyereményjáték zajlik itt a blogon, kattints IDE ha érdekel.

Noss és kezdjünk is bele a szuper DIY-ba.


Íme a végeredmény.

Hozzávalók:
  • 2 db csokis doboz.Vagy egy laposabb doboz
  • Szallag
  • Ragasztópisztoly
  • Karácsonyi csomagolópapír
  • Karácsonyfadíszek
  • Papírlapok
  • Stift ragasztó


Elkészítés:
 Először is a csomagolópapír fog kelleni.Csomagold be a dobozt mintha egy ajándékot csomagolnál.





Ha kész akkor jöhet rá a szalag.


A szalagot ragasztópisztollyal rögzítettem.


Kész is az első doboz.
Ugyanígy járj el a másiknál is.
Ha kész a másik is akkor ragaszd őket össze a tetejüknél.

Ez után szükséged lesz a papírlapokra.Én 2x4 cm méretűt vágtam hogy össze lehessen hajtani.


Igen nos az elejére a fecninek írd azt a számot ahányadika, és a belsejébe pedig azt hogy még hány nap van hátra 24-ig. PL: 17-e van  és még 7 nap karácsonyig.



Ragaszd rá és jól hajtsd be a lapokat hogy ne nyíljanak ki.


És a végén még feldobtam pár dísszel is.Én úgy csináltam hogy fel akaszthatós  legyen szóval ilyen kis cuki lett.

Remélem ti is elkészítitek!
Kitartást mindjárt téli szünet!
Laura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése