2014. november 18.

Mini Müller Haul

Sziasztok!

Nyugalom emberek a nyereményjáték jövő héttől lesz egészen decemberig de nem tudom hogy mikor érjen véget.Legyen mondjuk december 23?Legyen! Úgyis karácsony előtt lesz.Okés ezt megbeszéltük!:D
Noss.Elugrottam szombaton a müllerbe hogy vegyek néhány cuccot mert már úgy is régen voltam és volt néhány kedvezményem úgyhogy miért ne?
Nem gondoltam volna hogy másfél órát fogok ott tölteni.Oké.Máskor amikor több pénzem van akkor szerintem ott vagyok egész nap.:D



Na gyerekek ennek valami isteni az illata!! Ez egy ilyen fürdő só szerűség.És egyszerűen eszméletlen jó!Amikor beleöntöttem a kádba egy kicsit akkor egyszerűen átjárt a Karácsony hangulata.Egyben a fahéj, a narancs és  a szegfűszeg illat harmóniája.Na jó igen én ilyen szót is tudok :D
Egyébként az ára azt hiszem hogy kb 350 ft lehetett szóval duplán jó!
ITT meg tudjátok rendelni ha nincs épp közelben Müller.


Ez a kettő kis bébi együtt volt.Egybe volt csomagolva és úgy volt azt hiszem 900 ft.
Ennek vicces a története mert épp álltunk a pénztárnál a sorba és akkor szóltam a barátnőmnek hogy rohanjon érte vissza.Szegényke.:D


 Fókusz 100000/10.Kérlek nézzétek el nekem a bénázásom.

Igen szappan.Oké nézzétek el de ha meglátok egy akciót akkor arra ugrok :D
Egyébként is nagyon jó illata van és csak 190 ft volt:D
Hmm.


ÉSSS igen.Muszáj volt ezt megvennem. Olyan szép.De sajnos nem magamnak hanem nektek vettem.A nyereményjátékra.Remélem nagyon örülni fog a majd aki megnyeri mert olyan jó karácsonyi hangulata van így nézve.Bár szerintem körmön világosabb lenne de hát majd kiderül.:D

••••••••••••••••••••••••­•­•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­•­•••••••••••••••••••••••••••­•­••
Nos most ennyi lett volna.Nyugalom emberek hamarosan DIY poszt!:)
••••••••••••••••••••••••­•­•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­•­•••••••••••••••••••••••••••­•­••

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése