2014. november 26.

Sulis Sminkrutinom ❤️



Sziasztok!

Jujj emberek már csak 1 hónap és Karácsony.Ne mondjátok hogy nem izgultok mert én már a plafonon vagyok annyira izgulok..Tervezek majd egy csomó adventi és karácsonyi DIY posztot is.
Ezt a posztot most egy olvasóm kérésére készítettem, de mondjuk már rég meg akartam csinálni csak sosem tudtam hogy érdekelne-e titeket.
És most időm is volt rá meg kedvem is szóval duplán jó érzés volt elkészíteni.
Persze ezt a sminket nem csak a suliba hordom hanem mindenhova, tehát ez egy ilyen mindennapi sminkrutin.:D


Először is a legfontosabb mielőtt még elkezdeném a smink részét, előtte mindig használok arcápolót.
Ez azért fontos hogy ha egész nap rajt lesz a fejemen az alapózó/bb krém akkor ne öregedjek és ne károsítsam a bőröm.


Arckrém: Avon light moisture cucumber and green tea krém

Ez után általában a BB krémet szoktam felvinni.
Amit szoktam használni és már nagyon régi kedvenc az az Essence tinted moisturizer az az színezett hidratálókrém.Ez szerintem azért jó mert ugye reggel senki sem a legfrissebb pláne nem az iskola időben és hát ez a kis csoda eltünteti a reggeli hullaszínem.

I love it.

Ezt követően ami nálam elkerülhetetlen az a korrektor.Igen, de nekem inkább a szemem alá kell mert azért meglátszik hogy nem alszok sokat hétköznapokon.
A pattanásokra ha van akkor teszek de nem nagyon szokott lenni.Na jó néha úgy rátör a fejemre ez a pattanás láz hogy az csak na.De ez ritka:D

Korrektor: Astor lift me up

A korrektorozás után általában a szemöldökömet szoktam megcsinálni/kijavítani de azt is csak nagyon finoman hiszen azért nem akarok úgy kinézni hogy a szemöldököm sötétebb mint maga a hajam.

Szemöldök ceruza: Essence szemöldök ceruzája

Ezt után a szempillámat szoktam begöndöríteni hiszen akkor még szebb és íveltebb lesz többet tud mint egy állítólagos göndörítő szempillaspirál.
Igaz maga a szempilla göndörítő úgy néz ki mint valami kínzó eszköz  de jól teszi a dolgát.Mellesleg anyu fél tőle :D

ÉS jó lett a fókusz! Halleluja.De jó :D

Na igen így néz ki a szempillám ha be van göndörítve.Csodás.

A következő lépés az a szemtus.Mint mindenkinek nekem is van egy technikám amit mindennap alkalmazok amikor kifestem magam.Most megmutatom hogy én hogy szoktam:)

Ugye először is húzok egy szimpla vonalat ahogy a képen is lehet látni.Ez után ahogy én szoktam összemérem a szemöldököm és a tusvonal végét.Ahogy a fehér vonal mutatja. És így szép lesz és kicsit cicásabb is.




És igen ez a végeredmény.Jó jó bevallom most nem lett annyira amilyent szoktam de szerintem ez is jó és szerintem ez mindenkinek jól áll.

Ezek után már csak a szempilla spirál van hátra, mert hát ugye ez elhagyhatatlan egy sminknél hiszen nyitottabb lesz a tekinteted és sokkal jobb lesz az összkép is.

És néha néha szoktam használni pirosítót is de azt ritkán.Inkább bronzostítót szoktam az arccsont alá.


Noss ennyi lett volna az én sminkrutinom remélem hogy tetszett.Ja és mellesleg elég felemás a két szemem a képen :D Nyugi emberek.

Legyen szép napotok!
Puszi:
Laura:)

4 megjegyzés:

  1. szia. most találtam a blogodra:))

    tetszik. követlek:)

    www.beautyandfashionmakeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Szia ^^
    Te mit tudsz a szempilla göndörítőről? :s Engem nagyon sokan ijesztgetnek azzal, hogy kihullik tőle az ember szempillája..(amúgy én is rendszeresen használom)
    Nagyon szeretem a lapod ^^

    Nina. - ambivalentina.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.Nem nyugi nem hullik ki meg semmi csak akkor ha úgy göndöríted hogy kitéped.De ez ritka.Én már 1 éve használom és nem hullott ki egy se a szempilla göndörítőtől.Köszi:) Én is a tied:))

      Törlés