2014. december 29.

Fél éves a blog!

Sziasztok!

Remélem mindenkinek jól telt a téli szünet ami igazából még mindig tart.El sem hiszitek de nem volt időm blogolni.De most végre leültem a kis kanapéra és el is kezdtem.



Fél év:

Húúha mit is mondjak.Nem is tűnt volna fel de szerencsére a telefonomba be volt állítva az időzítő hogy December 29.-én fél éves a blog.
Annyi minden történt fél év alatt amire nem is számítottam.
Most felsorolok párat ezek közül.

- 124 feliratkozó.Nagy szám!124 ember olvas.124 ember olvassa a hülyeségeimet.Felfoghatatlan ez még számomra.

- 7 díj.Igaz nem igazi kupás díj hanem Liebster Blog de az is nagy szám hogy megjelöltek és hogy egyáltalán eszükbe jutottam akiktől kaptam.

- 21 000 oldal megtekintés.WOOW





De a teljes statisztikát majd újévkor fogom posztolni.

Köszönöm nektek hogy itt vagytok nekem, egy teljesen más közösség, egy új család.

Most csak ennyit szerettem volna mondani:)Aztán majd jövök a kövi posztal!

Addig is mindenki élvezze ki a havat!
Puszi:
Laura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése