2014. december 11.

*Karácsonyi készülődés*: Ajándéktippek a család minden tagjának




Sziasztok!

Először is bocsánat a kis kimaradás miatt de torokgyulladásom van és akinek már volt az tudja hogy az eléggé fájdalmas főleg ha még rámegy a füledre is.De szerencsére én 1 évben egyszer vagyok beteg szóval megkönnyebbülés:D

Ha még nem jelentkeztetek a nyereményjátékra akkor ITT megtehetitek.Már csak 9 napotok van!

Nos térjünk rá a posztra.Arra gondoltam hogy segítek kicsit azoknak akik tanácstalanok
hogy mivel is lepjék meg a szeretteiket.Azért csinálom ezt a posztot mert tavaly én is ezzel küzdöttem hogy fogalmam sem volt hogy mit is adjak, mondjuk a Papámnak.
De persze egy év alatt az ember sokat tanul és az ilyenkor nagyon hasznos.
Nos nézzük is.

Kezdjük a nagyszülőkkel.

Nagypapa

Igen szerintem ez sokaknál kérdéses hogy mit is adjanak.Szerintem az a legjobb ha megkérdezitek a szüleiteket hogy mit szeret.És onnan már könnyű.
Tételezzük fel hogy szereti a kávét.Akkor valami nagyon különlegeset vegyél mert ugye mégis karácsony.

Én tudom ajánlani a Frei Cafe-t:


Különleges kávék a világ minden pontjáról.
Tuti a siker!

Nagymama

Ha olyan közel állsz a nagymamádhoz mint én akkor szinte a nézéséből kiderítheted hogy mire vágyik.Hogy mindenkinek tudjak segíteni ezért ajánlom a hidratáló termékcsaládokat.Persze ezt nem muszáj de tavaly az én mamám nagyon örült neki.Mindenkinek kijár egy kis kényeztetés:)

Az én ajánlatom a Helia d ránctalanító csomagja:











Folytassuk a tesókkal.

Húg

Szerintem ez kortól függ.Gondolom ha 13 éves akkor nem nagyon örülne egy barbi babának.Mostanában nagyon felkapott ez a Violetta.Mondjuk én még 1 részét sem láttam, de nem is szeretném:D(sorry)Ha pedig szeretni a Violettát akkor minden mennyiségben.
Ha olyan 5-6 éves akkor szerintem a barbi babák a nyerők de ez tőle függ.

Öccs

Hát igen.A kiseb fiútesónál is a kórtól függ az egész.
Ha 5-6 éves akkor ugye a versenyautók.Az én öcsém is imádta ezeket a kis kocsikat és mindig azokkal játszott.Éjjel nappal.
Ha 10 akkor az már tőle függ hiszen itt változik már az ízlése.Én mondjuk PSP játékot veszek majd nekik mert mindig azzal csesztet:D

Nővér

Nekem itt a smink jutott először eszembe.Akár 17 akár 23, mindenki örülne egy Naked sminkpalettának.




Báty

Én itt mindenképpen valami viccessel rukkolnék elő.Akár 17 akár 23 szerintem imádná a Tesó kódexet amit ugye az Így jártam anyátokkal-ban láthattátok.Szerencsére már a könyvesboltokba is kapható.


Anya


Szerintem mindenkinek más szeret az anyukája és más más személyiség is.Így hát összeválogattam 3 féle ajándékot aminek biztos örülne.

Kényeztető hétvége:







Valamilyen főzéssel kapcsolatos dolog mint pl:

Egy vicces sütő kesztyű.
És ugye melyik anyuka nem örülne egy új sminkpalettának.


Apa

Itt én is valami viccessel rukkolnék elő, mert apuval sokat szoktunk viccelődni szóval örülne bárminek.

Ha szeret főzni:
Ez baromi jó!:D

Nos ennyi is lett volna.Remélem hasznos volt számotokra:)
Írjátok meg kommentbe ha tetszett:)
Nemsokára téli szünet!
Puszi:
Laura

4 megjegyzés:

  1. Esetleg barátoknak diy cuccok poszt nem lesz?

    VálaszTörlés
  2. Persze hogy lesz:)Már tervben van!

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)
    Nagyon jó lett ez a bejegyzés, szerintem a Tesó kódexet el is lopom:D
    Esetleg, saját készítésű karácsonyfadíszről szóló írásod nem lesz?:)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Kszi:)))Ohh jó ötlet!, lesz:)

      Törlés