2014. december 13.

*Karácsonyi készülödés*: DIY : Karácsonyfadíszek


Sziasztok!

Már csak 2 hét és Karáááááácsony!Juhhu!:D
Szóval itt az ideje hogy nekikezdjünk a karácsonyfadíszek és ablak díszek kreálásának.Ez a kedvenc ünnepem.Hogy miért?Mert annyira jó rá készülni, olyan meghitt lesz a hangulat és olyan jó érzéssel tölt el ha a karácsonyra készülök.

Ez az első karácsonyunk hiszen még csak nyáron kezdtem a blogolást szóval ez még jobb. 
Persze jövőre még jobb lesz mert már beletanulok ebbe a blogos dologba.
Köszönöm a sok támogatást és az összes kommentet és feliratkozást.

Ez a kis égősor annyira jól néz ki az ablakom mellett hogy muszáj volt hogy lefényképezzem.

Noss hát térjünk a Karácsonyfa díszekre.Mielőtt még elkezdenénk EZT a zenét hallgassátok meg mert olyan jó karácsonyi hangulatotok lesz hogy nagyon:D Tudom elég retró de akkor is az igazi.

Arra gondoltam hogy három féle karácsonyfadíszt csinálok hogy mindenki tudjon válogatni.:)

Hópehely ragasztópisztollyal


Ez a módszer annyira megtetszett hogy egyből  kaptam is elő a ragasztópisztolyt.

Kelleni fog:
  • ragasztópisztoly
  • sütőpapír
  • csillámpor/műhó
  • valamilyen szalag/madzag

Kerestem pár hópehelyformát ami könnyű.
A sütőpapír alá tettem hogy látszódjon.


Kitöltöttem a formát hagytam száradni.Mikor már félig megszáradt elővettem a csillámport és ráütögettem a tetejére az ujjam segítségével.


És mikor jól megszáradt (2 perc) lassan lehúztam a papírról és ráragasztottam egy szalagot amivel majd fel tudjuk akasztani a fára.
Kész is.

Villanykörtéből hóember

Nagyon megtetszett ez az újrahasznosítós módszer.Villanykörte pont volt otthon ami ki volt égve.

Kelleni fog:

  • Működésképtelen villanykörte
  • Fehér akrilfesték/tempera
  • Színes festékek/tempera
  • Madzag/szalag
Először is fesd le az egészet fehérrel.
Várd meg amíg megszárad.




Ez után fesd meg az arcát.


Utána ruházd fel pár anyaggal.Én adtam neki sálat és sapkát is:D


Már nincs más dolgod mint hogy egy akasztót tegyél rá, és már kész is van.


Kész is!

Fa karácsonyfadísz faágakból


Ez is nagyon bejött mert tökre egyszerű de közbe olyan skandináv stílusú.

Kelleni fog:

  • Vékony faágak
  • Ragasztópisztoly
  • Szalag/Madzag
  • Esetleg műhó vagy csillámpor
Először vág le darabokat a kép alapján.


Ragaszd össze őket hogy egy ilyen karácsonyfa forma jöjjön ki.


Ez után szórd rá a csillámport vagy a műhót.
És ragaszd rá a madzagot.



 Kész is.

Nos ennyi lett volna remélem tetszett mind a 3 és hogy ti is elkészítitek.Persze nem muszáj ugyan így.

Nektek melyik a kedvencetek a három közül?

Puszi:
Laura:)

2 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon jók, ötletesek, a ragasztópisztolyos különösen tetszik! :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés