2015. január 24.

DIY falfestés | 1.rész

Hello mindenki!

Nos nem is tudom hol is kezdjem.Valamelyik nap azt hiszem még 2 hete jött egy kérdés ask.fm-en hogy én mennyire antipatikus vagyok és hogy elvárom hogy szeressenek az olvasóim.Nos mivel én az ilyeneken nagyon fel szoktam magam húzni főleg ha nem is igaz, ezért most elmagyarázok valamit.
Amikor elkezdtem blogolni akkor még úgy nem mertem kifejezni hogy milyen is vagyok igazából.De mivel már 8 hónapja  blogolok úgy gondolom hogy őszintének kell lennem az olvasóimmal  és magamat kell adnom.Akit ez esetleg zavar hogy milyen vagyok és nem mutatom a sablon blogger egyéniséget annak máshol tágasabb...
Akinek nem inge ne vegye magára..:D
Azt hiszem hogy szükség lesz majd egy videóra amiben elmagyarázom hogy milyen is vagyok valójában.Nyugi emberek, én is az vagyok.:)


Anyway

Baromi régen nem volt DIY.Baromira.De most készültem.Ahogy ki is írtam a facebookra tartottam is a szavam.A barátnőmmel kitaláltuk hogy fessük a falamra, valami idézetet vagy rajzot.A kézügyesség megvolt hozzá már csak ötlet kellett.Az én választásom egy Marilyn Monroe idézet volt ami így szólt:
" A tökéletlenség szép, az őrület zsenialitás, és még mindig jobb nevetségesnek lenni, mint halál unalmasnak."
A Jáncintáé pedig ez: If you are always trying to be normal you will never know how amazing you can be.
A második mellett döntöttünk mert az rövidebb is volt meg hát angolul menőbb :D
Azt jelenti hogy: Ha mindig próbálsz normális lenni akkor sosem tudod meg milyen nagyszerű is vagy igazából.
Végülis jogos:D


Beírtuk a Wordbe és letöltöttünk pár új betűtípust hogy megfeleljen az én hülye ízlésemnek:D


 Először arra gondoltunk  hogy diavetítővel kéne de mivel az nem volt ezért a régi módi módszerrel próbálkoztunk.Méregettünk.










Nos félig kész is.És ugye döntött falra nehzezebb festeni ezért már a nyakunk is kitört.:D
Az első rész kész.

Remélem hogy tudtalak kicsit inspirálni ezzel a posztal:)

Ti mit festenétek a falatokra?

Laura:)

4 megjegyzés:

  1. Hát ez valami mesésen fantasztikus! *-*

    VálaszTörlés
  2. ez egy nagyon jó ötlet! eddig falmatricákat nézegettem, de az itthon kaphatók vagy giccsesek vagy drágák.
    most elengedve a fantáziámat, én valamilyen természeti képet (fát, madarakat) festenék még egy hasonlóan inspiráló szöveg mellé :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen sajnos ez a baj a falmatricákkal:)Jó öltet!:))

      Törlés