2015. január 14.

Ismerj meg jobban | TAG

Hello mindenki!

Nos hol is kezdjem.OMG.Körül belül 2 hete nem volt bejegyzés és tudom ezért most utáltok:DAz a helyzet hogy múlt múlt héten angolból vizsgáztam ami akkora teher volt hogy az valami elképesztő.Egész héten tanultam meg minden.Minden nap éjfél után feküdtem le aludni mert tanultam:D.Most hétfőn pedig megint vizsgáztam angolból de az írásbeli volt.Arra is nagyon sokat tanultam, mondjuk csak vasárnap tudtam.Magyarán szólva elég zűrös hetem volt/van és még lesz mert vár rám egy(3) nagy dolog amit még nem mondok el mert eléggé babonás vagyok.De majd talán április elején elmondom nektek.Addig is legyetek kíváncsiak:D


(Ez a kép jellemzi jelenleg az életem:D)

Van 1 DIY ötletem amit majd a hétvégén valószínűleg meg is valósítok és fel is rakom ide csak még be kell szereznem néhány hozzávalót hozzá.
Na igen szóval mivel már azért tudtok rólam egyet s mást de még nem sokat ezért arra gondoltam hogy keresek valami olyan Tag-et amivel talán jobban megismertek.
Szóóóóóóóval nézzük csak.

1. Kiről lettél elnevezve?
Fogalmam sincs.Ha jól tudom akkor a 1999- évek végén nagyon tarolt a Laura név és én is nagyon sok Laurát ismerek úgyhogy szerintem ezért lettem én is Laura.Amúgy ha nem Laura lettem volna akkor Lili de az szerintem nem állna jól annyira:D

2.Mikor sírtál utoljára?

Tegnap este fele.De az inkább pityergés volt egy versen.Vagy ilyesmi.:D

3. Vannak gyerekeid?

Nincsenek.

4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Huuha. Na ez egy jó kérdés.Én így kívülről magam elég hiperaktívnak látom és néha még nagyképűnek is de nem vagyok ám az.Meg vicces is vagyok néha, esetenként el tudok sütni egy poént amin 2 évig röhögünk és minden nap pár kisebbet amin meg egész nap röhögünk szóval lehet.
Ha egyszer kívülről látnám magam az jó lenne.Kíváncsi vagyok.

5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Nem jellemző rám..:DNa de álljuk csak meg.Dehogynem.Mindig de csak az ilyen fele barátoknál szoktam elsütni.Belecsempészve persze jó sok humort mert a nélkül sértő lenne.Dehogy:D Mindenkinél.

6. Bunjee-jumpingolnál?

Az biztos hogy én mindig benn vagyok minden hülyeségbe bármiről is legyen szó:DPersze hogyne.Miért ne?Egyszer élünk.

7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Jajj hát én imádom a gabona pelyhet.Ha választanom kéne hogy min éljek egy hétig tuti ezt választanám.Egyébként ezek a Nestlé gabona pelyhek, a Nesquik, meg Cini minis...

8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?

Hát ha egyszer találkozok valakivel akkor már először az egész testét nézem meg mert még nem ismerem.De tök mindegy hogy néz ki.Én legfőképp belső alapján ítélek.(Próbálok)

9. Milyen színű a szemed?
Nekem olyan középbarna.:D Semmi érdekes.

10. Ijesztő filmek vagy happy end?
Nem szeretem a horror filmeket.Inkább igen, happy end.De egyébként ez két külön műfaj úgyhogy nem is értem a kérdést:D

11. Kedvenc illatok?

Nincs kifejezett kedvenc illatom.Nagyon szeretem a parfümöknél az édes, fűszeres illatokat.Pl:Roberto Cavalli. I-má-dom.Ahányszor elmegyek a müllerbe befújom magam vele és ott illatozok.De még nem volt lehetőségem megvenni,:(


(Nem saját kép))
12. Nyár vagy tél?

I don't know.Most jelenleg mindegyikből elegem van :D

13. Számítógép vagy televízió?
Nem tudom.Leptop.

14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?

Horvátország,Csehország talán.

15. Van-e valamilyen különleges képességed?

Nem hiszem:DMég nem vettem észre.

16. Hol születtél?
Szombathelyen. 

17. Milyen hobbijaid vannak?

Tudjátok ti azt:D
Blogolás, festés, rajzolás.

18. Van háziállatod?

Igen és ő Suzy.



19. Kedvenc filmek?
Huu.OMG.

Imádom Seth Rogent az ő filmjei szuperek, aztán ugye James Franco, Jonah Hill.Evan Goldberg.Az összes ilyen hülyét és a filmjüket!


20. Van testvéred?
Egy öcsém.Marcell és 5 évvel fiatalabb nálam.


21. Mi leszel, ha nagy leszel?

Hát én divattervező/divatfotós szeretnék lenni.Ilyen téren a példaképem P
atrick Demarchelier Ejtsd:(Petrik Demárselié).Csodás képeket készít.




Noss ennyi is lett volna.Remélem tetszett.
Aztán jövök azzal a DIY-al.
Puszi:
Laura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése