2015. február 8.

3 DIY tipp a teltebb ajkakért

Hello mindenki!

Annyira bocsi amiért mostanában nincs annyi bejegyzés de annyi minden  történt velem hogy hűűha.:D Igyekszem sokkal több időt fordítani a blogolásra és most megpróbálok egy héten 3 posztot posztolni, ha az időm engedi.
Remélem megértetek.
Most egy szuper DIY bejegyzést hoztam.Gondolom sokan vannak úgy hogy vékony a szájuk és nem szeretik.Mindenki szép telt ajkakra vágyik.Tudom :D
Mert én is.És most megosztom veletek a praktikáim.

1. Fogkefe + cukor

Ez a legegyszerűbb és szerintem reggel a legkönnyebb.Igaz ez nem a leghatásosabb.De az ajkad sokkal pirosabb lesz mivel kicsit beindítjuk a vérkeringést és ennek hatására pirosabb és kicsivel teltebb lesz.
Így csináld: Tegyél a fogkefédre kristálycukort és kezd el finoman dörzsölni a szád.És voala.


2. Fahéj

Szerintem ezt nem sokan ismeritek.Nem is tudom annyira nem felkapott, pedig tökre jó.
Így csináld: Kend be a szád vazelinnel vagy valamilyen száj ápolóval és után jöhet rá az őrölt fahéj.Kicsit dörzsöld bele és várj.




3.Szívós módszer

Nem kell megijedni semmi rossz.Csak keresned kell valami kupak szerűt amibe belefér a szád.
Így csináld: Tedd a szádra a kupak szerű valamit:D
És szívd be a szád hogy ne maradjon menne levegő.És maradj így egy kicsit.
Szerintem ez a leghatásosabb.




Nos ennyi lett volna.
Nektek melyik jött be a legjobban?

Laura❤️

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    A blogom kapott egy díjat, amit tovább kell adnom és Rád gondoltam! :)
    Részleteket itt találsz: http://norahsweetthings.blogspot.hu/2015/02/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Nekem a harmadik tipp jött be csak pár percig ott maradt a kupaknyoma a szám körül..de elmult. :DD Hatásos.. köszi a posztoot <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen sajnos a nyoma ott marad egy ideig:D
      Szívesen:)

      Törlés