2015. február 1.

DIY falfestés | 2.rész

Hello mindenki!

Noos végre meghoztam a következő bejegyzést is.Remélem mindenkinek jól telt a hétvége.:)Nálunk nem volt semmi érdekes.Szombaton átjött a barátnőm hogy folytassuk a falat, mert nem volt annyira könnyű mivel nekem a falam ferde mert a tetőtrében van a szobám.Noss hát leszakadt a vállunk.Meg a nyakunk.Meg minden.De nagyjából sikerült befejezni a falat.Ehhez a poszthoz most nem fűznék semmit mivel készültem egy DIY bejegyzéssel amit majd a napokba posztolok majd:)







4 megjegyzés:

  1. Nagyon menci lett. \^-^/
    (amikor én firkáltam össze a falamat, apuék kifestették az egész lakást, hogy eltűnjön :'D)

    VálaszTörlés
  2. Szia ^^" Megint én xd
    Kaptál tőlem egy díjat :)
    http://ambivalentina.blogspot.hu/2015/02/random-tenyek-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés