2015. február 23.

Lazy Sunday


Sziasztok!

Kicsit megkésve egy nappal de itt az új poszt.Tudom hogy nagyon ritkán van mostanában de megpróbálok minden tőlem telhetőt megtenni.
Most minden közbejött.Mint ahogy a bemutatkozásomba is volt hogy és nagyon szeretnék  a művészpályán elhelyezkedni.És én ezt az álmomat nem hagyom veszni és másodszorra is megpróbálkozok a Művészeti gimivel.Tavaly igaz nem adtam bele a 110% -ot de most nem hogy 110 de 200% -ot fogok nyújtani a felvételin.
Én eleve is a Művészetibe képzeltem el a jövőm és ahova jelenleg járok középsuli...nos hát.Igen.Nem érzem magam otthon.Nem nagyon vonz a marketing dolog.Igaz két tannyelvűre járok jelenleg ami hasznosabb mintha csak a Művészetibe járnék és ezt meg is mondták nekem 20-an ,de most akkor az eszemre hallgassak vagy a szívemre?
Hát ez az.Ti sem tudnátok dönteni. "Végül is ha most sem sikerül a felvételi akkor sem vesztesz semmit."
Igaz de nem igaz. Najó.
Az élet tele van nehéz döntésekkel akár nagy dolgokról akár kicsi dolgokról mindig helyesen akarsz dönteni.De melyik a helyes?Amelyikhez közelebb húz a szíved?Vagy az eszed?
Mindenesetre én most a szívemre hallgatok mert ezt látom helyesnek.
Szombaton felvételi úgyhogy szurkoljatok.:D

Nem tudom mi volt velem a hétvégén de előkaptam egy műszőrme kabátot egy flitteres magassarkút és a mama régi kis táskáját (na meg a kedvenc körömlakkom) és elkezdtem fotózni.













Remélem tetszett:)

Ti a szívetekre szoktatok hallgatni vagy az eszetekre?

Laura❤️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése