2015. március 12.

Dresslink rendelés | 2#

Hello mindenki!

Nagyon sajnálom hogy nem volt mostanában poszt.Nem volt kedvem semmihez de viszont most van:)
Van még egy jó hírem.
Felvettek a művészetibe.JEEEEEEE:)
Nagyon nagyon boldog vagyok hogy végre sikerült és valóra válthatom az álmom.:)
Na de.Újra rendeltem a Dresslink.com -ról de most két dolgot.ITT megtalálhatjátok hogyan kell rendelni.:))


Aki követ snapchatan az már tudja miket rendeltem.:D


Igen.Muszáj volt rendelnem egy napszemüveget mert a tavalyi már nem tetszett és idén nem akartam 1000-eket költeni napszemüvegre úgyhogy ezért is választottam a Dresslinket.
A napszemüveget ITT találod.:)
A második dolog egy álarc szerűség amit csak úgy random rendeltem meg mert megtetszett és viszonylag olcsó is volt.
Az álarcot ITT találod.:)

A napszemüveget most láthatjátok rajtam és még fogjátok sokat mert nagyon megtetszett.

(najó gyerekek ezek a képek ritka gázak lettek sorry:D)

Az álarcot majd egy külön posztba fogjátok látni:)

Remélem tetszett a poszt:)
snapchat:laura_lackner
Sziasztoook!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése