2015. március 22.

Fogyókúra

Sziasztok!

Már nagyon rég óta noszogatom magam hogy le kéne fogynom.Mindig is kövér voltam.Miért?Mert imádtam enni.Olyan voltam mint egy zabagép aminek feneketlen gyomra van.És ez szépen lassan meg is látszott.Egyre nagyobb és nagyobb lettem.
Mindig is le akartam fogyni és elkezdeni fogyókúrázni de egyszerűen a kaja erősebb volt.Mindig azt mondom hogy "Majd holnap".Ahha és másnap is ezt.Ez nem a legjobb módszert mert aki így akar lefogyni az sose fog.Hogy "Majd holnaptól".

Én szerdán úgy döntöttem hogy most már tényleg le kéne fogynom.
Nem nem holnap.Mától.Ezt mondtam úgy délután 5 fele.Aznap ettem még egy almát és benyomtam a zumbát és arra ugráltam össze vissza.Azután megpróbáltam egy felülést.Nem gondoltam volna hogy ennyire el voltam táposodva.De úgy látszik hogy igen.
Ma már 15-öt tudok egyszerre úgyhogy nagyjából kondiba vagyok.
Most már sokkal kevesebbet eszek és csak egészséges ételeket.Egy nap többször keveset.És minden nap minimum 2 liter vizet.

Igazából úgy nagyon nem csinálok időponthoz kötött diétát és edzést.Hanem inkább mikor időm engedi akkor edzek de akkor nagyon és eszek reggel, tízkor, délbe, délután négykor, meg hatkor.És 6 után már nem.Semmit se.Nem volt olyan nehéz megszokni.Ha az a baj hogy éhes vagy két étkezés között akkor vagy igyál egy pohár vizet vagy egyél egy almát.

Tudom ajánlani ezeket az instagram oldalakat ahol ilyen fogyással, diétával és edzéssel foglalkoznak.Nagyon jó dolgok vannak és én is sok mindent tudtam meg ezek segítségével.

Én őket követem:


Most így gépről tudtam csak lefotózni.Ez a felső igazából motivációt ad és vannak még itt ételek, gyakorlatok, és minden.



Itt csak gyakorlatok vannak inkább mint ételek.Én innen szoktam nézni a gyakorlatokat.Nagyon jók és jól kifárasztanak.:D

Nos mára ennyi lettem volna:)
Puszi:
Laura:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése