2015. május 26.

DIY: Zsírkrétából Rúzs



Sziasztok!

Nos mindjárt itt a nyár és hoztam egy nagyon  egyszerű DIY-t nektek aminek megint nem kell sok dolog.

Hozzávalók:

- Tetszőleges színű zsírkréta
- Szőlőzsír/Labello






Válaszd ki hogy melyik színnel kezded és felezd el a szőlőzsírt.


Én egy másik kitisztított gyertyatartóba tettem.Először a szőlőzsírt.Azt felolvasztom.


Mikor folyékonnyá vált a szőlőzsír beleteszem a zsírkrétát és elkezdem kevergetni amíg az is fel nem olvad.



Nos igen ez az elő szín, már megbántam hogy nem tettem bele az egész rudat hanem csak egy kis részét mert akkor sokkal erőteljesebb lenne.De nekem így is tetszik, mert természetes és még egy kicsit barbi rózsaszín is.


Ez pedig a második szín.Itt sem tettem bele sokat de viszont a kész rúzsnak olyan színe volt mint a zsírkrétának.Ezért gondoltam azt hogy olyan színe is lesz.Hát nem.De nem baj mert ez is nagyon természetesre sikerült és ez inkább ilyen pinkes lilás szín lett.Persze jó világos :D

Nekem végezetül nagyon tetszett ennek az elkészítése, jól elszórakoztam vele.
Komiba ha ti is kipróbáltátok vagy fogjátok:)
Puszi:
Lala:)

4 megjegyzés:

  1. Nem akarlak megbántani, de én nem kennék semmi pénzért zsírkrétát a számra........

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utána néztem és ez nem méreg meg semmi, több külföldi is kipróbálta már és szerintem egy próbát megér.Én sem hordom mindig magamon.:)

      Törlés
  2. Színezett ajakápoló az a biztos :) Gondolj csak bele? Szép színe lesz a szádnak és ápolja is :) :)

    VálaszTörlés