2015. május 10.

Tavasz TAG



Sziasztok!

Nos itt a május és arra gondoltam hogy megcsinálom a tavasz Tag-et.Ezt a Tag-et Alíznál találtam és arra gondoltam én is megcsinálom.


1. Melyik a kedvenc tavaszi sminkterméked?
Nekem nem igazán vannak évszakokhoz kötve a smink termékeim de most az egyik kedvencem a Miss Sportytól az egyik pirosítója ami az Ohh!Blushed again ami két féle ártanyalatot tartalmaz és ezért természetesebb is a szín.

2. Melyik a kedvenc tavaszi körömlakkod?
Essence-től a 40-es play with my mint árnyalata ami egy friss menta szín.

3. Kedvenc tavaszi virág?

Nárcisz, orgona.

4. Hordasz tavasszal napszemüveget?

Persze.

5. Miben változik az öltözködésed tavasszal?

A színek azok világosodnak és a nagykabátot és a bakancsot lecserélem.

6. Tavasszal eszel fagyit?

Én mindig szoktam fagyit enni, nem kötöm évszakhoz.:D

7. Kedvenc tavaszi illat?
A frissen nyírt fű.

8. Milyen a tavasz ott, ahol élsz?

Mint mindenhol itt is virágoznak a fák főleg a mi utcánkba nagyon szép, van a sarkon egy tulipán fa ami gyönyörű, általában olyan április közepén szokott virágozni csak az a baj hogy egy hétig tart és után mind lehullik a virága:(



9. Mit szeretsz a tavaszban?
Hogy minden kezd kibontakozni a téli beburkolózásból és minden újraéled.
És persze az éjjel-nappal üzemelő fűnyírót a szomszédból:D

10. Tavaszi nagytakarító vagy?
Nem mondnám magam annak tavasszal is annyit takarítok mint ősszel vagy nyáron.

11. Tervek tavaszra?

További fogyás és sportolás, diák munka.Most ezek a legfontosabbak és persze a barátok.Nekem most a tanuláson nem kell sokat agyalni jövőre művészetis leszek és az nagyszerű:D


Puszi:
Lala:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése