2015. június 29.

1. Blogszülinaaaaaaaaaaap | Videóval

Sziasztook!!

Ma nagyon boldogan ébredtem.Annyira hamar eljött a blog szülinapja hogy az valami hihetetlen.1 éve ilyenkor egy Virágos Fejdísz nevű DIY posztal indítottam amit még mindig sokan néztek meg.Ha így visszanézném az egész egy évet nem csak én változtam de a blog is, mint kinézetben mint pedig írásban.Nagyon sok minden történt egy év alatt, nagyon sok látogató jött az oldalra és a nagy részük fel is iratkoztott.



Ezt nem csak így de egy videó és egy nyereményjáték formájában is szeretném megköszönni.


A nyereményjátékot még a héten fogom posztolni :)Egyébként ebben a videóban nagyon fura hangom van és amint láthatjátok nem vagyok valami pörgős mint ahogy a valóságban:))

Remélem az elkövetkezendő pár év is ilyen szuper lesz.Remélem még többen fogjátok alkotni a LauraDIY csapatot:)

Addig is legyen szép napotok!

Puszi: Laura :)

6 megjegyzés: