2015. június 23.

Blogszülinapi hét: DIY: Banános Arcpakolás

Sziasztok!

 Itt a szerda és hoztam nektek egy nagyon nagyon jó beauty tippet.Én kb. 1 hónapja használom és nekem nagyon bejött.Egy egyszerű banános arcpakolásról van szó ami megújítja és hidratálja a bőrt és feltölti az esetleges ráncokat.Ami még a legjobb benne hogy 2 perc alatt el lehet készíteni és csak 3 hozzávaló kell hozzá.


Egy kis tudnivaló a banánról:

- Káliumban gazdag, ami segíti a sejtek tápanyag felvételét.
- Található benne még A-vitamin, E-vitamin, vas és réz is.

/by ginsengmileur #flickr #hawaii #maui #baby #banana  yum... we love our apple bananas!  Like candy!  bigislandreale.com



Hozzávalók:

- Fél banán
- Tejföl vagy natúr joghurt
- Méz


 Elkészítés:

Vágd fel a banánt apró szeletekre és jól nyomkodd össze hogy a végeredmény pépes állagú legyen, mert így jobban fel tudod majd vinni az arcodra.Ez után tegyél bele 1 nagy evőkanál tejfölt vagy natúr joghurtot.És a végül pedig 1 nagy evőkanál mézet.Nincs már több dolgod mint hogy jól összekeverd, és felkend az arcodra.

Én általában 10-15 percet szoktam rajt hagyni az arcomon, utána pedig langyos vízzel szoktam lemosni.

Nekem ez a kedvenc arcpakolásom.
Nektek melyik a kedvencetek?

Puszi:Laura :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése