2015. június 23.

Blogszülinapi hét :DIY fails: Kakaós barnító krém

Sziasztok!

Noss elérkeztünk a blogszülinapi héthez is. Ezen a héten mindennap lesz egy poszt, a legtöbbje DIY.A hetet egy nyereményjátékkal fogom zárni amit akkor fogok meghirdetni.Remélem tetszeni fog nektek is.Na de essünk neki a DIY-nak.

Amikor először eszembe jutott hogy barnábbnak kéne lennem de szolárium és nap nélkül akkor keresgéltem más barnító krémek és trükkök után.Keresgéltem pinteresten és találtam egy olyan barnítási módszert amit eddig nem is ismertem. Kakaó.Mondom oké kipróbálom hátha bejön és még jó is.


Ez volt az elképzelés.


Hozzávalók:
- Kakópor (tiszta,nem nesquik)
- Testápoló













Elkészítés:
2 ek. kakóport kanalazz egy edénybe.Utána pedig 2.ek testápolót.Keverd össze csomómentesre.Ez után kend oda ahol barnább szeretnél lenni.



Nos, ez szörnyű.Igaz barnább de miután felkentem egy réteget utána elkezdett beleivódni a résekbe és a szőrtüszőkbe.Nagyon rosszul nézett ki és még szaga is volt.Nem ajánlom senkinek se.


Most megtanultuk hogy nem minden DIY működik, sajnos.

Puszi:Laura :)

4 megjegyzés:

  1. Boldog Blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot! :) Azt hiszem nem így fogok barnulni a nyáron :DDDD Maradok inkább hófehérke :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!:)) Hát igen nem ez a legjobb megoldás :DD

      Törlés