2015. június 26.

Blogszülinapi hét: DIY: Mintás bögre

Sziasztok!

Gyönyörű idő van ma, én is kiültem most a kertbe és itt írom a bejegyzést.Kellemesen jár a levegő és a nap is már melegedik most 10 óra fele.:)
Itt a péntek és már csak 3 nap és elérkezik a blog szülinapja.Mára az egyik kedvenc DIY-at hoztam el nektek amihez szintén nem kell olyan sok minden.Mivel én imádom a bögréket, főleg a mintásakat ezért ezt a DIY-t nagyon élveztem.Nos kezdjünk is bele.




Íme a végeredmény.Szerintem nagyon jól néz ki és biztos hogy sok reggeli teát fogok belőle elfogyasztani.



Hozzávalók:

- fehér bögre (vagy amilyen színűt szeretnél de a fehér célszerűbb)
- neked tetsző körömlakkok
- forró víz egy edényben
- fogpiszkálók








Elkészítés:

Először is forralj vizet, célszerű annyit amennyi belefér egy nagyobb tálba.Öntsd bele a forró vizet a tálba.Cseppents a tálba egy csepp körömlakkot.Hagyd hogy kicsit szét oszoljon utána gyorsan amíg nem köt meg addig ha akarod húzogasd hogy legyen valamilyen mintája.





Ez után óvatosan mártsd bele a bögrét hogy rátapadjon a körömlakk és utána vedd ki.




Tetszés szerint csinálhatsz rá még egy réteget vagy esetleg más színnel is és akkor még egyedibb lesz.:)

Remélem tetszett nektek ez a DIY :)
Na igen akkor jelezzétek nekem kommentbe és hogy még milyen posztokat szeretnétek látni:)

Puszi: Lala:))

2 megjegyzés:

  1. Ez annyira szép, hogy belehalok! *-*
    Elképzelni, ahogy reggel ebből iszom a kávét... Ahw, holnap veszek egy fehér bögrét. (Why not?:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye ugye :D és elkészíteni se nehéz :D

      Törlés