2015. június 14.

Így Éld Túl a Nyári Hőséget #1

Sziasztok!

Itt a június és a 30 fok.Erre vártam már mi óta de rájöttem hogy ez nem mindig a legjobb.:D

Lassan közeleg a blog 1. szülinapja is amihez tervezek egy csomó mindent.A blog szülinapjának hetén minden nap lesz egy poszt, de olyan amit ti kértetek és a végére tervezek egy videót is de csak, ha ti is szeretnétek.:)Kérlek írjátok meg kommentbe ha igen, és hogy miről szóljon, bár már vannak elképzeléseim.:D

Mivel már délelőtt 11 kor 28°C van nem sokan bírjuk a hőséget.Pláne a tantermekbe.Hoztam nektek pár túlélő tippet amit én is előszeretettel használok.:)
Lássuk.


Hintőpor az izzadás ellen:

Mindenki tudja hogy az izzadás természetes dolog és hogy nem tudjuk teljesen megakadályozni.Sajnos.De vannak módszerek amikkel azt a jellegzetes szúrós szagot meg tudjuk akadályozni.Arra valók a dezodorok de azok nagy része eltömíti az izzadásmirigyeket és az megint nem jó.Én azt ajánlom hogy használj hintőport mert az enyhíti a túlzott izzadást és ha olyat veszel akkor még jó illatod is lesz.Kombinálhatod dezodorral is a jobb hatásért.


Igyál/Egyél meleget:

Hiába iszol jeges teát vagy eszel fagyit akkor is megfogsz sülni:D 
Ez azért van mert a tested felmelegíti a hideget és ettől még jobban meleged lesz.Igaz jól esik a forróságban a jeges víz de akkor meg megint jobban fogsz izzadni.Szerintem igyál langyos teát.Az a legjobb, legalábbis amíg nem kerülsz légkondícionált helységbe.
De a lényeg hogy mindig legyen nálad folyadék!


Remélem tudtam segíteni!
Puszi:
Laura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése