2015. augusztus 2.

Dressgal Rendelés


Sziasztok!

Kaptam a Dressgal oldaltól egy felajánlást hogy rendelhetek tőlük.Mondom okés egy próbát megér.Ez előtt még nem hallottam az oldalról de valami olyasmire számítottam mint a Dresslink.
EBBEN a bejegyzésben elmagyaráztam hogy tudtok innen rendelni.



Az első dolog amit rendeltem az ez a sárga nyaklánc. Amikor kibontottam, láttam hogy ez nincs egyben.El volt szakadva de az a kis karika benne volt  amivel össze kellett rakni.Mondom köszi de nem DIY nyakláncot rendeltem.:D
Ezt leszámítva nekem tetszik.
ITT a link.





 Mindig is akartam egy kisebb táskát amibe csak a fontosabb dolgok férnek bele.Telefon, naptej, toll stb.Most találtam és kicsit csalódtam benne mert nem erre az anyagra számítottam.A képen a honlapon sokkal mattabb volt a bőr meg a táska is nagyobb volt.Ehhez képest az enyém fényes és kisebb.Persze Kínából jött ezért meg is értem.Minden esetre nekem kicsit olcsó hatása van ezért vagy ritkábban hordom vagy odaadom valakinek.
ITT a link.


Mostanában egyre több bloggernél és beauty gurunál látni hogy ilyen palettát használnak a kontúrozáshoz.Ezért én is ki szerettem volna próbálni hogy milyen is.Kellemesen csalódtam mert az árnyalatok erőteljesek és jó a fedésük is.Az ára pedig csodás.
ITT a link.


Régóta vágytam már egy foncsoros napszemüvegre és erre akkor jöttem rá igazán mikor rátaláltam erre a gyönyörűségre.Ez volt az első termék amit beletettem a kosárba és erre vártam a legjobban hogy hogy fog állni rajtam. Először kicsit szokatlan volt a kerek lencséje de aztán már hozzászoktam.
ITT a link.


Párduc mintás slip on.Kinek nem tetszenek a slip onok?Szerettem volna meglepni a barátnőmet születésnapjára ezzel a slip onnal mert mindig emlegette.És mikor megérkezett már látszott rajta hogy ez bizony nem 39-es.És tényleg nem.A talpán 39-es jelzés van de ez kb 37-es.
Ezzel nagyon vigyázzatok ha cipőt rendeltek egy kínai oldalról mert a kínaiaknak eleve kisebb a méretük és úgy látszik a 39-es a 37-es.
Ezt leszámítva szuper.
ITT a link.




Nektek melyik termék tetszett a legjobban?Ti rendeltetek már ilyen oldalakról?Ha igen mi a véleményetek.Írjátok meg kommentben.

See ya soon.❤️
Lala.

7 megjegyzés:

  1. Jajj Lala ez a nyaklánc! Nagyon odavagyok érte, szerintem nekem ilyenem van feketében amúgy xx :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen király?:DD Én is imádom.:D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ki lettél hívva csajszi! :* http://the-original-style-blog.blogspot.hu/2015/08/tag-helenas-summer-tag.html

    VálaszTörlés
  4. A cipőt már most imádom ;) az állat minta soha nem megy ki a divatból ;)

    VálaszTörlés