2015. augusztus 26.

Vissza a suliba | Haul


Sziasztok!

Vége a nyárnak.:( Olyan rövidnek tűnt de viszont nem is emlékszem az elejére.Bevallom most is várom az iskola kezdést mert a Művészetibe folytathatom :D Jeej.Bár most biztos sokan hülyén néznek rám hogy mit várok benne annyira.
Nos tavaly nem vettem olyan sok mindent az iskola kezdésre mert nem izgatott nagyon az az iskola, inkább voltak sima átlagos füzeteim azon meg nem volt mit bemutatni.
De mivel volt rá lehetőségem hogy egy hetet BP-n legyek ezért a "bek tu szkúl" bevásárlást sem hagyhattam ki.
Ellátogattam az Auchanba, IKEA-ba, Tescoba és mindenhol vettem valamit.
Lássuk. :D


A TESCO-ban nem kerestem de találtam egy ilyen rendszerezős füzetet ami jól jog jönni a projektekhez. Az ára kb: 450,- volt azt hiszem.
Nekem tetszik hogy sima fekete ezért lehet dekorálni.
Ezen kívül vettem egy fekete műanyag füzet tartót amit nem fotóztam le külön.
Az azt hiszem 140,- volt.



Az IKEA-ban megint eltévedtem és egy illatos gyertyával indultam a piactér felé mikor megláttam ezt a füzetet.Annyira megtetszett hogy otthagytam a gyertyát mert hirtelen az semmit sem ért ehhez a füzethez képest.
Az árára nem tisztán emlékszem de az IKEA oldalán megtalálhatjátok ITT a link.


Mikor az Allee-ban voltam Andrissal akkor betértem a Dm-be is amíg ő másfele barangolt és szemet szúrt nekem ez a dezodor.Nem szoktam használni dezodort mert inkább parfüm párti vagyok de akciós volt és mondom megveszem mert az illata is jó.
Az ára azt hiszem 299,- volt úgy ha még egy ilyen terméket vásároltál.


Kalandos vásárlásom az Auchanba vezetett de persze a Maglódiba ahova buszozni is fárasztó volt de a hangulat megvolt a többiekkel.:D Igazából nem is akartam itt vásárolni de amikor a többiek a tolltartóknál nézelődtek akkor mondom én is megnézem és találtam ezt a sárgát.Szerintem tök jó mert azért nem az a kicsi de nem is az a nagy hanem pont jó és a minta is megtetszett.
Az ára azt hiszem 800,- volt.
Ezen kívül vettem egy mintás füzetet is amit itt lent láthattok.
Az 79,- volt.
Egyébként aki közelébe nincs Auchan ahogy nálam az mindenképp látogasson el a hozzá közelebbibe mert nagyon jó dolgok vannak és szerintem az írószerek jobbak mint a TESCO-sak.

Az írószerbe vettem egy Avengerses órarendet mert imádom őket.
Az 90,- volt.


Nos íme az összkép ezeken kívül voltam a Sport Directbe ahol vettem egy hátizsákot ami ilyen burgundi színű és teljesen basic.
Az ára 2990,- volt.

Noss ennyi lett volna amit sulira vásároltam.
Ha van valami kérdésetek akkor nyugodtan kommentbe mehet vagy ha oda nem akkor e-mailen is jöhet.

Jó sulit.Puszi.:)

8 megjegyzés: