2015. szeptember 25.

Aktuális kedvenceim | Szeptember

 Sziasztok!

Itt az ősz első hónapja és már nagyon vártam ezt.Az őszi hangulatot. Színeket. Érzéseket. Időjárást. És hogy mit várok a legjobban az őszben? A halloweent persze.Idén lesz a 4. Halloween partym.És persze Halloweenos posztok is.Imádom az egészet.
Nos így suli kezdettel el is készítem az első őszi kedvences posztom.

Egyébkét létrehoztam egy facebook csoprtot ahova mindig frissen fogom posztolni az új bejegyzés linkeket, infókat a posztokról,  és ott tudtok tőlem kérdezni
Csatlakozz : ITT







A hideg időjárás és az úszás kiszárítja a bőrömet ezért mindenképpen ápolnom kell.A baba kakaóvajas testápolója lett a kedvencem mert tényleg mélyen hidratál nem csak mese.


Mostanában nagyon sok időt töltök az Aliexpressen.Ez előtt mindenhol csak a reklámját láttam és egyből azt vágtam le hogy megint egy ilyen Dressgal meg Dresslink hülyeség.Többen is beszéltek nekem róla mondom megnézem és kellemesen csalódtam.Olyan mint az ebay.
Keresgéltem olcsó telefon tok után és rátaláltam erre a nagyon fancyre.Most is itt csücsül mellettem.


Nemrég nyár eleje fele (jó régen) rákattantam a Mijazaki Hajao mesékre.Annyira aranyos és kedves és őszínte meséket csínál hogy az hihetetlen.Az egyik kedvencem Totoro.Egy ideje rá vagyok kattanva nagyon és az Alin nézegettem, és akkor találtam rá erre a nagyon puha cuki Totoro tolltartóra.Mikor suliba viszem nem tollakat rakok bele hanem csak a fülesem és akkor tudom órán is szorongatni.:D


Nem tudom ti hogy vagytok vele de én imádom a földgömböket.Főleg ha világítanak.Így asz őszi délutánokon világít a szobámban és nagyon jó meleg hatást ad az egész helységnek.:)


Ennyi is lettem volna mára remélem tetszett a bejegyzés:))

 Nektek mi(k) az aktuális kedevenceitek?

Puszi
Lala

7 megjegyzés:

  1. Jaj, minden tetszik. :D Ez a testápoló jól hangzik, bár a Baba tusfürdőkkel eddig nem volt sok szerencsém, lehet ezt kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
  2. A tusfürdők se rosszak szerintem de ez eszméletlen jó egy próbát megér :)))

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Hayao Miyazaki. Csak a pontosság kedvéért. :)

    VálaszTörlés
  5. Ahw, de cuki Totoro ♥
    És az a földgömb egy nagyon jó gondolat!

    VálaszTörlés