2015. szeptember 12.

DIY Füzet Borító | DIY Notebook Skin


Sziasztok!

Kicsit késve de meghoztam a sulis DIY-t is.Nem terveztem 4-5 féle DIY-t a mostani sulis évemre csak ezt az egyet mert nem nagyon volt időm többre.:D Remélem mindenkinek ez az év is remekül fog telni.
Ezt a DIY-t szerintem mindenki el tudja készíteni mert egyáltalán nem nehéz és próbáltam olyan alapanyagokat kiválasztani ami mindenkinek megtalálható a háztartásban :D
Szóval ha érdekel akkor tarts velem 3 szuper füzet designre.


1.

Ez egy teljesen szabad dolog.Igazából azt ragasztasz rá ami neked kedves vagy tetszik vagy esetleg jó emlékek jutnak róla eszedbe.

Hozzávalók:

- Bármilyen füzet
- Matricák, csillám, akármi.
- Fedő matrica, cellux



 Én festék sprével fújtam rá.


Jó kis Budapesti emlékeim egyike a Starbuckos pohár :D

2. 


Második ez a csipkés füzet ez lett az egyik kedvencem.

Hozzávalók:

- Füzet (ne sprirál)
- Csipke anyag
- Dekupázs (de hülyén hangzik :D) ragasztó
- Festék spré vagy bármilyen színes papír.



 Én mindenek előtt lefújta festék sprével a füzetet mert eredetileg mintás volt.


 Rámértem a csipke anyagot de csak az elejére mert a hátuljára már nem szerettem volna.


Ráterítettem az anyagot és dekupázs ragasztóval kenegettem.Megvártam amíg megszárad és már használható is.

3. 

Ezt is imádom *--*. Nem is gondoltam volna először hogy arany tetoválással lehet csinálni ilyent is.

Hozzávalók:

- Bármilyen füzet
- Csomagoló papír vagy színeslap
- Arany/Ezüst tetoválás


Csomagold be a füzetet vagy ragaszd rá a színes papírt.


Nagyjából helyezd rá az aranytetoválást.




Fordítsd meg a tetoválás és szedd le róla a fóliát.Nedves szivaccsal nyomogasd.


Húzd le a papírt.


Remélem tetszett nektek! 
Ha esetleg elkészítettétek valamelyiket írjátok meg kommentben..)


Nektek melyik tetszik a legjobban?

Puszi: Lala :)

2 megjegyzés: