2015. október 3.

TOP 4 Sorozat | Kedvenceim


Sziasztok!

A mai posztban a kedvenc sorozataimról lesz szó.Mivel itt a suli kezdés ezért alig alig lesz időm rájuk de én mindig találok egy kis szabad időt :D.
Gondolom mindenkinek vannak kedvenc sorozatai amit minden szabadidejébe nézne nos én is próbáltam kiválasztani a TOP 4-et.





4. Walking Dead




Sokan fiús sorozatnak mondják  és már már tömeg sorozatnak.De talán van oka is annak hogy tömeg sorozat.Mert nagyon jó.
Ha esetlegesen lenne ilyen apokalipszis legalább tudod mit kell tenned.De ezen kívül nem csak azzal vannak elfoglalva hanem a magánéletükkel is és ezt is nagyon jól mutatja be a sorozat.

3.Family Guy és Simpson család





Na szerintem erről nem kell regélnem.Mindenki ismeri, szereti.Ahogy én is.Ha szomorú vagyok nézem.Ha nem akkor is.Mindig mosolyt csal az arcomra.



2. My mad fat diary 


Az első olyan sorozat amit ténylegesen néztem éjjel-nappal, ha jól tudom most fog megjelenni a 3.évad.
A történtet egy túlsúlyos lányról szól aki a pszihiártiára került, mert vagdosta magát és mikor kiengedik teljesen megváltozik az élete.Szerintem vannak benne tanulságos részek is.
Akit érdekelnek "tinis" filmek azoknak ajánlom.


1. Orange is the new black



A nyáron találtam rá és azóta függője vagyok, mikor az időm engedi nézem.De ahogy kicsit sok idő kell mert egy rész kb 1 órás.De viszont jó tartalmas.Egyik nap este is elkezdtem nézni és miután megnéztem 5 részt rájöttem hogy hajnali 3 van.De nem baj
Nagyon színes személyiségek vannak benne és jól kidolgozott a karakterük tudom tudom nem vagyok egy Szirmai de megpróbálom jellemezni.:D
Nos ez az egész sorozat egy női börtönben játszódik, hogy kedves barátunk Piper Chapman börtönbe került egy régi hülyesége miatt amit most szedett elő a bíroság.És igazából az vázolja a sorozat hogy mi történik vele bent és a többiekkel.


Nektek melyik a kedvenc sorozatotok?

Puszi
Lala

5 megjegyzés:

  1. A My mad fat diary-nak júliusban jelent meg a harmadik évada :)

    VálaszTörlés
  2. Gossip girl volt nagyon sokáig most a PLL *--*

    VálaszTörlés
  3. "nem vagyok egy Szirmai..." - na ez tetszett :DDD
    Én inkább krimis vagyok, de most nagyon ráfüggtem a The Big Bang Theory-ra. Azonban nagyon sok sorozat van még a "bakancslistámon". ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szirmai Gabi, nem is hangzik rosszul :DD Nekem is van 4 van amit meg akarok még nézni de,kevés az időm rá :D

      Törlés