2015. november 29.

Elfogyott - Újravettem | HAUL + Fail


Sziasztok!

Gondolom ti is jártatok már úgy hogy vettetek egy terméket és annyira megszerettétek hogy csak azt használtátok de sajnos elfogyott és újravettétek.Nos a mai posztban azt fogom nektek megmutatni hogy én hogy jártam ezekkel a termékekkel és hogy szerintem mi éri meg hogy megvegyétek.

Csatlakozz a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT




Én a DM-ben és a Rossmanban vettem őket kivételesen a Müller kihagyásával.


Miss Sporty -Pirosító
Tavaly tavasszal vettem először a Sienna árnyalatban azóta a rabja vagyok.Természetes a színe így senki nem fog beszólni érte max azért mert neki is tetszik.

Miss Sporty - Szemöldök ceruza
Szintén akkor vettem mikor a pirosítót és abszolút meg voltam vele elégedve, így gyorsan el is használtam.

Catrice -Intensife Eye helyett- She 
Na ez aztán balszerencse a javából.A Rossmannaban a Catrice standnál sajnos nem találtam meg azt a terméket, azt gondoltam hogy kivonták a forgalomból és ezért megnéztem a Dm-ben a She-nél és találtam de én hülye nem próbáltam ki rendesen a testert és sajnos nem olyant sikerült vennem mint a Catrices.A bajom csak annyi hogy mikor elkezdtem használni akkor a tetején lévő fehér csillogó réteg átváltott rózsaszínre és amire azt hittem hogy fehér csillámló púder abból egy rózsaszín izé lett.Nem tudom hogy ez miért van de nagyon feldühített.

Rimmel- Szempillaspirál
Én úgy vagyok a Rimmeles szempillaspirálokkal hogy teljesen mindegy melyiket veszem újra mert nekem az összes be szokott válni, most a Rockin' Curves-t választottam, nem csalódtam.

Amiket kipróbálás céljából vettem:

Rimmel Match Perfection - Korrektor - Sápadtít egy kicsit a szemkörnyéken :(
Rimmel Glam'Eyes - Szemhéjtus - Teljesen jó, mattra szárad.



Remélem tetszett a poszt,  ha igen jelezzétek kommentben és osszátok meg a tapasztalatokat.:)

Puszi: Lala

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése