2015. december 21.

Karácsonyi Készülődés : DIY Szobadekor + Ajándékötlet



Sziasztok!

Mára 4 Last Minute téli/karácsonyi szobadekorációval készültem nektek.Egyszerűek úgyhogy az utolsóm pillanatban is el tudod őket készíteni + egy olyan dekoráció is van benne amit akár ajándékba is adhattok karácsonyra.

Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT

1.Toboz mécses

Ami kell hozzá:
  • Toboz
  • Led gyertya
  • Bögre

Elkészítés:
A tobozokat tetszés szerint használhatod simán vagy tehetsz rá műhót is.Én a másodikat választottam.
A bögre aljába belehelyeztem a ledes gyertyát.Fontos hogy ledes egyen és ne igazi mert akkor nyilván elégnek a tobozaid és nagyon tűzveszélyes is.


2.Ledes hóember

Ami kell hozzá:

  • Led gyertya
  • Festék
  • Esetleg fonal
Elkészítés:
Fess rá szemeket és szájat. Nagyjából így meg is vagy vele, ha szeretnéd még tovább díszíteni akkor tehetsz rá fonalat mint sál.
Nincs más hátra mint hogy bekapcsold és kész is.





3.Hópehely

Ami kell hozzá:

  • Papír
  • Ceruza
  • Olló
Elkészítés:
Én ennek a képnek a mintájára hajtottam meg a papírt.És innen már szárnyalhat a képzeleted hogy milyen mintájú legyen a hópelyhed.


4.Szarvasos párna (Ajándéknak)

Ami kell hozzá:

  • Párnahuzat
  • Tetszőleges mintájú anyag
  • Ragasztópisztoly
  • Olló
Elkészítés:
A mintás anyagodat vágd ki rénszarvas formára.
Én ezt a sablont használtam.

Ez után nincs más dolgod mint felragasztani a párnahuzatra és már kész is.




+1 Rénszarvasok

Én a hangulat kedvéért tettem az ágyam felé világító rénszarvasokat.


Remélem tetszettek!
Ha tetszett írd meg kommentbe:)

Kellemes Ünnepeket kívánok nektek!

Puszi:
Lala

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése