2015. december 13.

Karácsoyni Készülődés : DIY Karácsonyi Üdvözlőkártyák


Sziasztok!

Gondolom mindenki örül ha kaphat egy üdvözlőlapot az egyik kedves ismerősétől, benne jókívánságokkal.Nem szeretnéd a boltba venni? Hát mutatok neked 4 féle könnyen elkészíthető üdvözlőkártyát amit te is el tudsz készíteni egyszerűen és tökéletesen.






Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT


1.Színminta Karácsonyfa

Szükséged lesz:
- Színmintákra (festékboltból)
- Alaplapra pl: karton, keményebb színes papír.
- Ragasztó

Először is vágd vagy hajtsd méretre a kártyát ami majd az alapja lesz az üdvözlőlapnak.
A színmintákból keress zöldeket és egy barna színt.A karácsonyfadíszekhez olyan színt amilyent szeretnél.
A színmintákat vágd úgy hogy növekedjen a méretük lefelé és így kijön a fenyőfa alak.Egy barna csíkot pedig a fának az aljának.
Ragaszd fel, én ilyen ferdén ragasztottam fel, szerintem így nagyon bohém lett.








2.Vintage Karácsonyfa

Szükséged lesz:
- Kitépett lapokra egy unalmas könyvből
- Alaplapra pl: karton, keményebb színes papír.
- Piros színespapír

Én egy régi könyvből téptem ki lapot aminek a fele elázott szóval tökéletes volt számomra mert jó barnás színe van a lapnak és az adja meg azt a vintage érzetet.Egyszerűen csak próbáld meg úgyan úgy mint az előzőnél egyre kisebb darabokat tépni és lehetőleg egyforma vastagságúakat.Ragaszd fel, a tetejére mehet egy piros vagy sárga csillag, és már írhatod is a jókívánságokat.



3. Hangulatos Égősor

Szükséged lesz:
- Színes ceruzákra, filcekre
- Alaplapra pl: karton, keményebb színes papír.

Ennél az üdvözlőkártyánál szerintem nincs szükség nagy kézügyességre.Egyszerűen csak egy égősort kell rajzolnod és kiszínezned.Én a hangulatosság kedvéért a kis lámpák körül is kiszíneztem a hátteret sárgával.





4. Krumplinyomda

Szükséged lesz:
- Krumplira
- Festékre
- Alaplapra pl: karton, keményebb színes papír.

Itt aztán szárnyalhat a fantáziád, valamelyik nap Pinteresten láttam egy üdvözlőkártyán egy szarvast ami így készült és szerintem az nagyon édes volt.
Vágd félbe a krumplit vagy vágj rá formákat és azt nyomd rá, szerintem nagyon egyedieket lehet létrehozni.Én kipróbáltam a rénszarvast is






Nos ennyi lettem, remélem tetszettek a DIY-ok.Ha igen jelezzétek kommentben.:)
Neked melyik tetszett a legjobban?

Puszi:Lala

4 megjegyzés: