2015. december 27.

Szürke Szerénységek | L'oreal Efftect


Sziasztok!

Régóta vágytam már egy L'oreal körömlakkra de valahogy mikor arra került a sor hogy vegyek mindig valami olcsóbbat választottam.Na de megér 1200 ft-ot 5ml ? Most kipróbálom.
Szerencsémre egy kedves osztálytársam megajándékozott két körömlakkal is  az Effect kollekcióból.A Metalic Cuff-al és a Mademoiselle Grey-el.Nos lássuk.

Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT
                           




Latex Effect aka Mademoiselle Grey

Az első réteg még eléggé átlátszó ezért két réteget kell felkenni .Körülbelül ugyan annyi idő alatt szárad mint a többi körömlakk.Az árnyalata engem megfogott, nekem nagyon  tetszik, ahogy a neve is mondja Mademoiselle (ejtsd:Madmozell) az az kisasszony.Fiatalos és elegáns egyszerre.
Igazi fényes hatása van a körmön és napokig úgy is marad ezért már értem miért lett Latex effect az az műanyag effekt a neve.
Nálam ez 5/5.



Metalic Effect aka Metallic Cuff

Nekem egy rétegben is tökéletesen fed.A pici kis homokszemek először megijesztettek hogy miért vannak benne, azt hittem hogy darabos de aztán rákerestem hogy tényleg ilyen-e.Ez adja meg magát az effektet.A színe olyan mint ami az üvegén át üt, szerintem teljesen jó.A kis homokszemek a napok folyamán lepotyognak és e miatt a körömlakk elveszti a jó kis tapintását.A neve nem hazudtolja meg önmagát.Aki szeretne egy különlegesebb körömlakkot a L'orealtól annak ajánlom az Effect kollekciót.
Nekem ez 5/3,5





Nektek hogy tetszenek a L'oreal körömlakkjai?
Írjátok meg kommentbe.:)

Puszi: Lala

4 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Inditok egy kezdeményezést, aminek segítségével egyre több véleményt fogunk mi bloggerek kapni,hiszen a kedves olvasóknak mutatunk majd példát, es mi magunk is vélemenyezünk.Ha szeretnél csatlakozni a mi kis csapatunkhoz, kérlek írj vissza, vagy lépj velem kapcsolatba
    ssmiley290@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Inditok egy kezdeményezést, aminek segítségével egyre több véleményt fogunk mi bloggerek kapni,hiszen a kedves olvasóknak mutatunk majd példát, es mi magunk is vélemenyezünk.Ha szeretnél csatlakozni a mi kis csapatunkhoz, kérlek írj vissza, vagy lépj velem kapcsolatba
    ssmiley290@gmail.com

    VálaszTörlés