2016. január 16.

Bazsalikomos Paradicsomleves


Sziasztok! 

Mára az egyik kedvenc ételemmel jöttem nektek!Télen-nyáron szívesen készítem el .Ez nem más mint a paradicsom leves. Kiskorom óta kedvenc és most megmutatom nektek hogy én hogyan szoktam elkészíteni.

Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT




Hozzávalók:

  •  Paradicsom szósz, vagy sima paradicsom  lé is megteszi.
  •  Liszt
  •  Olaj(olíva)
  • Víz
  • Fűszerek: Só, Fokhagyma/por, és bármi amit szeretnél bele tenni.
  • Friss bazsalikom levelek



Én egy kisebb edényben készítem el mert általában csak magamnak szoktam csinálni ugyanis mikor megkérdezem anyuékat hogy ő nekik is csináljak-e mindig nem-et mondanak.De a végén mikor megérzik az illatát máris rárepülnek.:)
Én az olíva olajjal kezdem, először is a főzőlap 5-ös fokozatán felmelegítem.


Mikor már látom  hogy jó meleg az olaj beleteszek két evőkanál fehér lisztet.Ettől lesz a sűrű állaga, ugyanis ez a rántás.


Jól elkeverem a lisztet hogy csomómentes legyen és hozzáöntök fél ilyen doboz paradicsom levet.


Csomó mentesre keverem újra.


Hozzáöntök egy pohár langyos vizet.Aki sűrűben szereti az tehet bele kevesebbet is, de én annyira nem szeretem sűrűn.
Ez után hagyom egy 10 percet főni.


Nem hiányzik már más csak a fűszerezés.Én a friss bazsalikom levetet felkockázom és beleteszem.Ezen kívül még sóval, cukorral és fokhagymával ízesítem.


És kész is. 
Én mellé csináltam meg fokhagymás pirítóst mert imádom a fokhagymát.:)


Remélem tetszett a recept és nektek is megjött az étvágyatok egy kis paradicsomleveshez:D

Puszi:Lala :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése