2016. január 31.

Hogyan spórolok? | Spórolási tippek lustáknak


Sziasztok!

Így az év elején szerintem még senki se felejtette el a jó kis fogadalmait. Ugye? Gondoltam.:D Merem állítani hogy a legtöbbetek megfogadta hogy gyűjteni fogja a pénzét mondjuk egy telefonra vagy egy új ruhára stb. Én is megfogadtam ezt és így Január vége felé úgy gondolom hogy veletek is megosztom hogy én hogyan spórolok. Nem kell olyanra gondolni hogy megvonom magamtól a "zsebpénzem" vagy ilyesmi.Egyszerűen csak félreteszem azt ami nem kell. Ahogy a címből is láthattátok hogy lustáknak valóak a tippek, nos sajt tapasztalatból írtam.:)


Ne felejts el csatlakozni a LauraDIY csoporthoz a facebookon: ITT

Én a polcomon tartok egy üres starbuckos papírpoharat amit először csak "dísznek", inkább emléknek raktam ki.Ott állt úgy nyár vége óta és azon gondolkoztam hogy most hova tegyem, most adja-e neki funkciót.
Így hát a nagyon határozott egyéniségemmel levettem a műanyag tetőt és beletettem pár a pénztárcámban maradt aprót.
Így nekem a hónap közepére a tall poharam negyede megtelt apróval.


Szóval az egész lényege az hogy  ami a tárcádban van apró azt nyugodtan tedd bele a "perselybe" és így lassan-lassan gyűlik a spórolt pénz. Ha pedig megtelt és annyira jóba vagy anyukáddal hogy felváltja neked papírpénzre a sok aprót akkor máris nyertél és kezdődhet újra a gyűjtögetés.:D A papírpénzt ami pedig a gyűjtögetésed gyümölcse lett azt akár rá is teheted a bankszámládra vagy egy külön pénztárcába amit jól elteszel olyan helyre ahol tuti megtalálod. De nem esel kísértésbe.

Ha pedig még nem kezdtél el gyűjteni de nagyon  szeretnél mert már megvan mit akarsz a spórolt pénzből venni akkor készíts egy motivációs lapot amire felrajzolod,  leírod azt a dolgot amit majd a pénzből szeretnél venni és így nagyobb az esély arra hogy valóban félre fogsz rá tenni. A képet tedd egy keretbe és a polcodra vagy a falra, esetleg ha van átlátszó telefontokod akkor a tokodba hogy jobban észrevedd majd.

Remélem tudtam segíteni nektek!
Ti hogy spóroltok? Írjátok meg kommentben!

Lala

2 megjegyzés:

  1. Ez jó ötlet, én is szoktam aprót dobálni valamibe, mindig beválik :-) Amúgy nekem úgy jön össze a spórolás, hogy mióta megszületett a kisfiam, ugyebár itthon vagyok vele az idő nagy részében, azaz nem járok kávézóba, stb. helyekre, mert azokkal mindig egy csomó pénz elment és észre sem vette az ember :-)

    VálaszTörlés